Het Grote incoming topic Deel XII

Hahaha, nou dat maakt niets uit! Er zit ook totaal niets van afgunst in mijn bericht hoor! Ik vind het alleen maar mooi en gun het je. Vooral omdat je keuzes durft te maken die een ander nooit zou maken omdat het relatief onbekend is. Dat waardeer ik als liefhebber enorm!
Prachtige collectie en de bijnaam ‘grote speler’ is daar het gevolg van :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Dat voelde ik ook totaal niet hoor :blush:

2 likes

Daar kunnen we elkaar de hand schudden kerel! Met dit soort stukken, ook een Panerai bv, heb je gewoon vaker leuke gesprekken over de horloge liefhebberij dan met een Rolex. Is mijn persoonlijke ervaring. Als iemand liefhebber is maakt voor mij de prijs of model niet meer uit. Ik zou best eens naar @Brick zijn verhaal qua vintage kunnen luisteren. 100% oprecht mooi omdat ik de liefde voel voor zijn “oudjes” Maar zelf hoeft ik dat niet te bezitten. Dat is gewoon niet mijn ding. Het mooie aan de hobby en liefhebberij. Liefhebben en laten liefhebben :sunglasses:

12 likes

En binnen! Heel cool ding. Kast voelt exact als gun metal aan. Supper tof.

25 likes

Nog een lume shot

17 likes

Jaaaaa. Dit is lekker hoor!
Wat een Lume baas! Geniet er van.

1 like

Dank je kerel!
Gaat zeker goed komen.

1 like

Bertus op zien Norton en Tinus op de BSA.

2 likes

Zo dat is eens een lekker horloge. :ok_hand:

Waanzinnig eigenlijk, wat een incoming.

2 likes

Zo is dat! Lekker genieten van je horloges, maar ook zeker van die van een ander! :heart_eyes::heart_eyes: @Brick heeft zeker exemplaren om van te kwijlen! Zit zelf een beetje in het midden. Modern is prachtig, maar zou zeker ook nog mooie vintage exemplaren willen bezitten.

2 likes

Vette klok :drooling_face::+1::+1:

1 like

Echt een super horloge!

1 like

Alvast gefeliciteerd met deze aanwinst Marco🎉

Blancpain is een prachtig merk en de kleurencombinatie van dit specifieke model met de NATO-band is buitengewoon stijlvol😎

1 like

Is het brons of rosé goud?

1 like

Brons goud… 9k net als bij Omega de seamaster.

3 likes

Leuke Casio op de kop getikt

20 likes

Limited Edition en al uitverkocht. Daar gaat geen bloed uit lopen in de toekomst.

Serieus mooi ding. Zeker voor jou als Blancpain aficionado.

2 likes

Thenks Martijn :blush:

Op zijn hoogst een schaafwond :rofl:

1 like

De schuld van @Stinkyfingahz die deze al een aantal keren showde in het microbrand topic

Nu dus incoming

23 likes

Goeie aankoop!
Je gaat geen spijt hebben naar mijn mening.
Zeker voor deze prijs :slight_smile:

1 like