Vanochtend deze toegevoegd aan de collectie.
Ben benieuwd wat je ervan vindt straks
Hou je ons op de hoogte?
Wow
een beauty ![]()
![]()
Benieuwd wat je ervan vindt? Bandje is ruk en de rotor maakt behoorlijk veel lawaai, maar persoonlijk vind ik hem geslaagd vanwege de wijzerplaat, de draagbaarheid door de titanium kast en gebruik ik de Expedition wanneer ik actief ben
Mooi oude LM Seiko incoming uit Vietnam
Ziet er leuk uit en beetje opgepoetst. Zou geserviced zijn, maar dat moeten we nog zien!
Heel leuk horloge! Plaat mooi inderdaad, die doet het wel lekker. 12,5 dikte voelt eerder als 13, maar ligt lekker op de pols. Band is shit, maar makkelijk te wisselen voor iets moois (maakt m meteen weer level extra ook). Toch twijfel of Ik m hou. Zit te loeren op iets uit hoger segment. Maar eerlijk: erg cool ding. Hoe loopt de jouwe qua accuraatheid?
Die titanium deep water duiker ziet er ook heel nice uit van timex. Hmmm.
Dit is volgens mij de lichtere plaat. Die van mij heeft een “leren” bandje van plastic ![]()
Ik heb dezelfde. Bandje is
Na drie keer dragen al versleten
Jaja… Ik kijk al jaren naar een mooi goudkleurig horloge.
De meeste vind ik echter niet verfijnd genoeg of teveel fashion achtig.
Maar nu was ik op slag verliefd op de nieuwste release van Seiko.
Limited, leuk thema en dat groen met goedkleur is zoooo mooi ![]()
Dus gelijk maar daad bij het woord gevoegd en gereserveerd bij een gerenommeerde Seiko dealer in Nederland.
Hopelijk grijpen jullie er niet naast als je er ook eentje wil want in Nederland komen er slechts een enkele vrij.
Nu nog even een paar weken wachten tot de release datum en lekker vooraf genieten en plaatjes kijken.
En dit is hem dan, de Seiko HCC009J
Hele goede keuze ![]()
Topper!!
Erg mooi👍
Goudkleur met die groene plaat is een fantastische combi!