Het Grote incoming topic Deel XII

Oef, die is lekker Ed :ok_hand: Gefeliciteerd!

Deze moeten we maar eens samen op de foto zetten.

20 likes

Zeker wel! Congrats :clinking_glasses:

1 like

Dank jullie wel, mannen! :+1:

Hmm, de andere zijn ook allemaal echt, hoor. :smirk:

had ik al een tijd niet gezien en vroeg me zelfs af of je 'm nog wel had. :thinking:

Lijkt me leuk! :beers:

2 likes

Vandaag om de pols :sunny:

44 likes

Ah, nice! Toch weer beetje geïnspireerd geraakt, gisteren? :wink: Blijft ook een erg leuk horloge, natuurlijk! :+1:

1 like

Tof @Gup , stond er eentje in het blauw een paar dagen terug voor een mooie prijs. Twijfelde zelf nog even. Heb jij die gekocht?

1 like

:sunglasses:

1 like

Haha yup. Dit is het topic dat ik het liefst lees!

Topper dit!!

1 like

Source: Unlockmen

30 likes

Beste klapper! Van harte! Lang op de lijst gestaan?

1 like

Mja, al een tijdje mee bezig. Begin dit jaar eindelijk een keer een fatsoenlijk gesprek gehad en nu de bevestiging dat hij komt. Maar wanneer precies is nog niet duidelijk. Dus, we wachten rustig af, ben pas in maart jarig :slight_smile:

1 like

Dat zou lekker zijn zeg! En die Vacheron krijg je ook nog? :kissing_smiling_eyes::drooling_face:

1 like

Squale Bund? Wat een vet ding.

1 like

Jawel, maar dat gaat (hopelijk) nog wel een jaar duren. Ik wacht ook nog steeds op een 222, die mag eerst wat mij betreft :innocent:

2 likes

Thanks :+1: Een Squale Master ltd i.s.m. de Marina Militare

1 like

Wat een klappers! Hopelijk lukt het je! Zou heel vet zijn.

1 like

Afgeleide van deze denk ik. Gezien Squale kasten maakte voor Blancpain, lijkt me dat niet heel gek. Kende je de Blancpain?

11 likes

Elke beater die ik besteld heb wordt niet opgestuurd, is out of stock en wat dies meer. Maar er liggen nu leuke spullen in de doos en die ga ik niet op een dagje tuinieren aandoen.

Heb eerder een Luminox gehad en dat beviel me meer dan de G-Shocks eigenlijk.

Deze is besteld. Ook een beetje door de serie Lioness.

20 likes

Lekker bezig!

1 like