Seiko SSB479 / SBTR055
Had jij er nog wat slotjes bijbesteld? Zitten niet standaard op de case namelijk.
Nee niet gedaan
Vandaag binnengekomen! Ik kan het horloge nog niet om, bandje te strak haha. En de missing links worden nagestuurd. Als die binnenzijn kan ik de band iets groter maken. En de order bevestigen.
Nu de fotos. Ik heb het al eerder gelezen; met veel Grand Seikos is het zo dat ze in het echt veel mooier zijn dan op de foto. En dat is echt waar. Ik heb geprobeerd er het beste van te maken. Maar wat een schitterend horloge! Superblij.
Geïnspireerd door @rjbroer, @Twan en @De_Guru heb ik de ‘naughty shoes’ aangetrokken en Ebay geraadpleegd ![]()
Leuk ding man. De Swatch GZ 148 - Magic Spell LE ![]()
![]()
Voor zover ik kan inschatten zgan, opgedragen en incl originele omslag.
Bandje is zelfs nog soepel na 20 jaar en hij loopt nog.
Dankzij een tip van @Anthony een gokje gewaagd op deze UG FS mk1. Daar gaat het plan van 2026. Gelukkig stond ie op de wanted lijst van 2025, en 2025 is nog niet eens zo lang geleden ![]()
We waren bezig met hetzelfde horloge maar early bird catches the worm in dit geval. Gaaf, mooie MK1 zo te zien! Gefeliciteerd!
Hah, ik dacht nog een bod uit te brengen, maar dacht dat ik hem dan wel zou mislopen
. Ik dacht eerlijk gezegd dat jij er vorig jaar al eentje gevonden had?
Die is retour afzender gegaan. Zat een grote beschadiging op de wijzerplaat. Maar oprecht leuk dat er weer een MK1 in goede handen is, post je een paar betere foto’s dan in de advertentie na ontvangst?
Zal ik zeker doen. Hoop dat je er ook snel eentje mag vinden. Lukt vast wel een keertje.
Haha wat vet zeg! Klasse aankoop en nooit meer twijfel over wat te dragen tijdens de kerstdagen ![]()
Nice👌
![]()
Van harte ![]()