Ik ben weer bijna terug bij ‘‘af’’. Vorig jaar flink opgeschoond maar gestaag is er toch weer van alles binnen gedruppeld. Nu komt dit weer mijn kant op ![]()
Ben benieuwd!
Ik ben weer bijna terug bij ‘‘af’’. Vorig jaar flink opgeschoond maar gestaag is er toch weer van alles binnen gedruppeld. Nu komt dit weer mijn kant op ![]()
Ben benieuwd!
Lekker, Ben! Mooie zwaargewicht.
Staat goed hoor. Lekker dragen en anders is er vast een ander op het forum erg blij mee (een vriend van mij kijkt ook geregeld naar dit model op Chrono24).
Thx! Ja, dragen prettig en lekker retro. Ik hou er wel van! ![]()
Leuke Tudor, spannend dat wachten. Niet echt te groot op de tweede foto.
De Romijnse cijfers vind ik niks, maar ja, keuzes hè.
Supergaaf. ![]()
Heel gaaf
Schitterend! Een Speedmaster hoort eigenlijk in elke collectie thuis, of je nu aan het minderen bent of niet. Geniet ervan!
Zo dan! Dat is serieus horloge geweld! Gaaf hoor!
Wel groot offer voor een andere kleur bezel en edelmetaal. De starbucks en pepsi samen is wel mooie combinatie samen maar begrijp ook wel het hunkeren naar een volgouden Rolex. Blijft toch iets bijzonders.
Tof! ![]()
Erg fraai! ![]()
Mooie speedmaster ![]()
Ik zag er pas ééntje met een zwarte bezel, was een ombouw. Maar vond het wel mooi staan.
Lekker hoor! ‘Under the radar’ maar toch effe mooi een klomp goud om je pols! ![]()
Oef, da’s echt lekker. Gefeliciteerd Ben!
Ik heb hem nog niet, eerst maar eens kijken of ik morgen een deal kan maken ![]()
Dan wens ik je vandaag veel succes Ben ![]()
Dat staat hem zeker goed! Ik denk dat ik op zoek moet naar een zwarte bezel ![]()
Ziet er super uit ![]()
![]()
![]()
![]()