Het Grote incoming topic Deel XII

Al een tijdje geen nieuwe incoming gehad, dus het werd weer eens tijd…

30 likes

Pokertoernooitje gewonnen meteen een kadootje voor de zomer besteld.

20 likes

Nog altijd regrets van het verkopen. Maar @HorlogeHalle is er volgens mij nog steeds hartstikke blij mee.

8 likes

Uit het blauw?

Yes!

1 like

Prachtig horloge. Heerlijk uurwerk ook. Loopt zo mooi vloeiend!

2 likes

Voor dat geld kon ik deze vintage icon re-issue niet laten lopen…

24 likes

Zit er ook al een tijdje over te denken om er eentje aan te schaffen. Vind het zonde dat de band geen fijn afstelling heeft dat houdt me voor nu nog tegen.

Hield mij in eerste instantie ook tegen om hem te bestellen (vond het bij een prx ook net niet lekker zitten). Zal straks als ik hem binnen heb laten weten hoe die zit haha.

1 like

Mooi ding! Ben benieuwd hoe die ‘valt’ op de pols, hij is best groot en dik, maar aan de andere kant zijn de lugs relatief kort…

Leuke rommelmarkt vondst met enig jeugdsentiment, aangezien mn vader dit model jarenlang met veel plezier droeg. Weet niet meer welk merk, vermoed Pulsar, de originele Piaget Polo is natuurlijk waanzinnig evenals een rib uit het lijf voor de “gewone” man met modaal inkomen :thinking:

Ben benieuwd en kijk ernaar uit. Helaas geen betere foto voorhanden. Volgt ongetwijfeld bij binnenkomst.

11 likes

26 likes

En nu alweer afscheid van genomen??? Ik zie hem weer bij ten2two staan.

1 like

Ja alweer even geleden. :wink: Van mij naar Rik en daarna (weer terug) naar Jaap.

Net mailtje van Gassan dat ik deze op kan halen.

Hele grote blij!

78 likes

Mooi man! Non fluted DJ heeft ook wel wat :muscle:

1 like

Gefeliciteerd. Leuke combi inderdaad met de non fluted en jubilee

1 like

Leuk, gefeliciteerd :+1:.

1 like

Thanx!

1 like