al een maandje in bezit en intussen al veel en met veel plezier gedragen. hier is ie…
Zit deze niet in hetzelfde vaarwater als je zwarte GS? Of heb je die niet meer?
Net bevestigd, in de loop van volgende week zou de eerste NA van dit jaar moeten binnenkomen ![]()
Ik heb de witte 3239 ooit gehad en lang op en af gekeken naar de blauwe Laureus editie ervan. Nu heb ik dan toch maar eens de knoop doorgehakt en binnenkort eindelijk weer een Ingenieur in huis. Het moest dus wel de blauwe variant worden ![]()
Is de GS UFA nu definitief van de baan?
Ik denk het wel. Heel dat date verhaal en de geheimzinnigheid errond heeft me wat doen afknappen erop. Als je als merk een absolute topper uitbrengt, dan moet het plaatje kloppen en dat wachten op nieuws dat maar niet kwam viel me serieus tegen. Het model ligt klaar, je gaat het ophalen maar ik mocht niet meenemen en niemand kon me vertellen hoe of wat enz.
Er komt vast wel nog GS geweld hier, maar even niet ![]()
Wat een kanon is dit!
Oef wat is die lekker!
Die is geweldig! Mocht je hem niet helemaal passend krijgen, met de verstelbare sluiting als optie zit je goed.
Gisteren weer eens een Ingenieur gepast, hij blijft ook bij mij spoken. Heerlijke aanwinst.
Dat is mijn plan B inderdaad. Eerst even proberen met de korte en lange schakels en we zullen zien wat het geeft. Bedankt voor de tip ![]()
Topper Jasper ![]()
De GS heb ik zeker nog wel, ik ben gewoon een sucker voor zwarte wijzerplaten ![]()
Deze Tudor en de GS vertoeven zeker in dezelfde wateren maar zijn toch verschillend genoeg. Speels vs. strak, ronde vs rechte indexen, lume vs no lume, matzwarte plaat vs inktzwarte plaat, date vs no date, 39mm vs 36mm, … Een heel leuk en “fun” horloge om dragen
Heel gaaf!!
Gefeliciteerd ![]()
Gaaf!
YES, gefeliciteerd!
Sneller dan verwacht enne… toch d’n blauwe?