Het Grote incoming topic Deel XII

Dank! :pray:

Ik had direct na W&W vorig jaar een GS UFA besteld. Toen deze in juni binnenkwam, kreeg ik een telefoontje dat die binnen was, maar in de winkel zeiden ze me dat de hele eerste batch retour moest. De datum stond niet mooi gecentreerd in het venster merkte ik, een gekend issue bij de eerste batch bij nader inzien. Toen die een paar maand later terug binnen was, was het beter maar nog steeds niet goed. De AD ging het navragen, maar in november hadden ze nog steeds geen reactie gehad zeiden ze. Dat is het laatste dat ik ervan gehoord heb.

Ik ben dan toevallig op een GS event in Gent beland (we zijn ondertussen dus al meer dan een half jaar na release) en de verantwoordelijke wimpelde het af als een non issue dat gefixt was. Ze hadden toen een paarse UFA bij waarbij de date ook niet helemaal goed stond. We wezen hem erop en hij had er niet veel oren naar en wilde zelfs niet mee kijken. Toen had ik het wel wat gehad met GS en hun stijve reactie of het gebrek eraan voor zo’n flagship horloge.

En toen kwam de Ingenieur weer langs :smiley:

2 likes

Heel mooie keuze! Geniet ervan als die binnenkomt :smiley:

1 like

Oef, gaaf Jasper :ok_hand:

1 like

Altijd goed, zo’n mooie Seiko! De maat is nog net doenbaar zie ik :+1:

Hamilton Murph 38? Geniet ervan, dat kan niet missen :blush:

Dank! :pray:

2 likes

Je hebt de vaart erin :racing_car:

Prima vooruitzicht.

1 like

Oef, fraai! Als ik bedenk hoe vaak je deze al aan anderen hebt aangeraden, moet je hier wel eindeloos plezier aan gaan beleven :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Machtige duiker die veel kwaliteit uitstraalt.

Gefeliciteerd met een van de mooiste zo niet DE mooiste chrono van dit moment. Alvast veel voorpret!

1 like

Mooi hoor maar zet hem nog eens op de gevoelige plaat als er een zonnetje schijnt.

1 like

Aha van “date-gate” had ik nog niet gehoord. Ik kwam er inmiddels op HF ook al wat foto’s van tegen. Ziet er idd niet oké uit. Zo zonde dat ze dit tot helemaal de boutiques laten komen.

En helemaal belachelijk dat ze zo omgaan met wat kritiek erop. Maar wellicht is het nu écht opgelost. Want op die laatste paarse (prachtig mooi!) die hier voorbij kwam in een NA-topic zag het er wel netjes uit. :slight_smile:

2 likes

Ah Cool. Benieuwd naar de kleur. :+1:

1 like

Bedankt Jasper, ja de 38mm had deze op leer maar toch ook even de bracelet proberen.

Geniet van de prachtige IWC :ok_hand:

1 like

Hehe dat werd ook wel tijd!

Genieton!

1 like

Gaaf @TagEd
Prachtig model, en die stond al lang op de radar :star_struck:

1 like

Dat is jammer, ik kon de mijne gewoon meenemen.

1 like

Dank voor jullie leuke reacties, allemaal! Wordt gewaardeerd!
A GIF History of Leonardo DiCaprio Raising Glasses

Gaat zeker lukken! En jij ook gefeliciteerd met jouw coole

:+1:

Ja, dat is wel waar. Dus ik moest er nou zelf ook maar 'ns aan geloven. En komt zeker goed! :grin:

6 likes

Ja ondertussen zou het inderdaad van de baan moeten zijn. Die van @Nickjackelson ziet er inderdaad perfect uit :smiling_face_with_three_hearts:

De volgende keer zal ik wat meer geduld hebben als ze een nieuw uurwerk uitbrengen en wachten tot de kinderziektes eruit zijn :wink:

Anyway, het is oud nieuws ondertussen!

2 likes

Lekker hoor die witte plaat!

1 like

Ingekomen!

Ik had hem al eens in de winkel om gehad. Ik vind de kleur echt goed.
Gaat van donker

Naar groen

Naar kermis :joy:

43 likes

Deze komt al sinds de introductie steeds terug op de lijst “wil ik graag nog een keer hebben”. Nu de knoop doorgehakt:

42 likes