Het Grote incoming topic Deel XII

Dankjewel! En, ja. Het was een beetje uit de hand aan 't lopen, de laatste tijd. Ik hoop dat ik nu weer even de rust vind, om te genieten van wat ik heb. :blush:

3 likes

Hoe bevalt de Glassbox?

Echt heel goed! Nog niet afgedaan en de hele dag naar aan het kijken! :grin:

3 likes

En terecht! Prachtig horloge!

1 like

Gefeliciteerd Ed, maar deze Omega kan niet in de schaduw staan van jouw Autavia en Glassbox

3 likes

Vind ik ook :grinning:

2 likes

Deze besteld…
Simpel maar… We gaan het meemaken

8 likes

Deze komt ook nog binnen…

Dan hebben ze gezelschap van elkaar

7 likes

Hahaha Ed…

1 like

Nee, ben ik deels met je eens. Sowieso is (TAG) Heuer natuurlijk mijn favoriete merk en de Autavia en Carrera zijn natuurlijk heel gaaf (dank je wel, trouwens! :smile:). Maar, terwijl ik helemaal niks heb met de Speedmaster, heb ik toch wel 'n zwak voor de Seamaster. En ik heb dus een oudere SMP300 chrono, die eruit gaat, t.g.v. deze recente. Ik vind het echt wel een gaaf horloge. Zal morgen wel een (betere) foto posten. :camera_flash: :wink:

2 likes

Komt morgen binnen, ben benieuwd.

28 likes

Een mooi boek van Assouline gekregen van mijn vrouw. Is onderweg

18 likes

Dat zou ik zeker doen Ed. Je hebt veel moois om van te genieten! :blush::white_check_mark:

1 like

Veel lees en kijk plezier straks…

1 like

De 41 was met toch te groot, dus nu de 38mm Met zowel rubber als stalen band! :sunglasses:

57 likes

Op een blauwe maandag, in dit geval zowel letterlijk als figuurlijk, gaat je telefoon.

Hallo meneer Z. We hebben uw horloge vandaag mogen ontvangen. Heeft u nog steeds interesse?

Veel vroeger dan dat ze zelf hadden aangegeven en nog meer dan ik het zelf verwacht had. Maakt het allemaal des te leuker. Nu nog snel tijd vrij maken in de agenda om de stad in te trekken.

One happy puppy. De NA zal in het groen komen.

13 likes

Tool watch

37 likes

Dankjewel

Zeer tof, de nieuwe classic in 36mm toch he? De 40er niet overwogen? Zou zo’n spb463 wel es irl willen zien.

1 like

Ja klopt! Lijkt me wel een leuk zomers horloge. Twijfel alleen of die niet een beetje te klein is, maja dan gaat ie weer terug :laughing:

Nee, de 40mm al eens gehad ooit. Veel plezier van gehad hoor, maar met het veranderen van smaak vind ik 40mm echt te groot.

1 like