Het Grote incoming topic Deel XII

Super aanwinst, morgen lig je vanaf 10 uur op de deurmat zeker :wink:

1 like

Heel gaaf.

1 like

Heel tof :ok_hand: Roland. Gefeliciteerd

1 like

Prachtige Speedy moon :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Cool :star_struck:

1 like

:scream::scream::scream:

1 like

Geen nood, ze zijn vroeg begonnen vandaag. Daarnet al een levering. Mooie vintage speedy om de pols van die medewerker.

3 likes

Mooi hoor. Ik heb net deze overgenomen op het forum!

27 likes

Ja tof ook die rode. :ok_hand: Ik heb er zelf meerdere keren over getwijfeld toen deze versie bij QW en Wrist Candy stond. :innocent: Jij hebt ook de 44…of de 38?

2 likes

Gaaf man! :muscle:

1 like

Gelukkig doet Ferarri de levering :grin:

2 likes

Dit is de 44 inderdaad. Fors horloge maar passend voor dit model. Had zelf liever de 38 mm gehad maar die zijn ook tweedehands nog iets te prijzig voor mij.
Veel plezier met deze beauty!

2 likes

Heb je die al eerder aan de deur gehad, zo nee dan zul misschien schrikken van die gesealde bag waar die in bezorgd wordt?

Dit gaat de eerste keer worden. Is ook de eerste keer dat ik wat uit het buitenland laat komen. Best spannend moet ik zeggen haha :grin:

2 likes

Geen zorgen, als er 1 koerier is waar gegarandeerd niet met het pakket geknoeid kan worden is dat wel deze.

1 like

Gaaf hoor. Breitling doet het tofste geel.

1 like

en die maat kun je prima hebben!

1 like

Heb je meer informatie over die bezorgdienst? Is er een website? Want ik ben er wel benieuwd naar eigenlijk.

Hier een foto van de gesealde bag (de rode Omega chocoladedoos die jou welbekend is voor het perspectief):

4 likes

Prima principe dat leveren in een sealbag!

1 like