Het grote MAARTEN V.D. WEIJDEN FOUNDATION "ik-stel-een-item-beschikbaar topic"

Ook hier is namaak helaas niet toegestaan.
Ik heb de foto verwijderd maar omdat de afhandeling al gestart was en de intentie goed, heb ik de rest zo gelaten.

6 likes

Dankjewel!

1 like

Ik doneer graag € 20,- voor de blauwe Hirsch.

@eddegroot

Canvas nog beschikbaar!

Ik stuur deze best leuke (maar voor mij te moeilijke :sweat_smile:) Casio gratis naar degene die €10,- stort op de rekening van de Maarten v.d. Weijden Foundation via de link zoals genoemd in het bericht van TS Triplock.

Wacht even met storten op de bevestiging dat je de koper bent, Stuur me je adres en de Casio komt er aan, ik vertrouw er op dat het tientje gestort wordt.

Watch only, batterij gaat nog een paar jaar mee volgens Casio spec’s en de gebruiksaanwijzing is on-line te vinden.

4 likes

De 2 Sinn catalogi zijn beiden nog beschikbaar voor gratis ontvangst door de eerste 2 HF-ers die een PB-tje sturen. Voor beiden doneer ik €15 pp aan de foundation.

Morgen anders het alternatief, ik doneer alsnog en ga de catalogi zelf eens lezen.:grin:

3 likes

PB gestuurd!

1 Sinn catalogus nog beschikbaar. :+1:

1 like

De Casio is weg, The Winner is @Vinner , Bedankt Vincent voor de bijdrage, zelfs meer dan gevraagd, hulde :+1:

2 likes

En de tweede Sinn catalogus is ook vergeven, beiden leden veel leesplezier gewenst! :+1:

4 likes

Ja en jij voor de 30,-(!!)

2 likes

En dank aan @royke74 want hij koopt de tweede catalogus en ook deze opbrengst gaat naar de Foundation. Dit komt er dus bij.
:grin::+1::+1::+1:

4 likes

Let op, achter bovenstaand bankrekening-nummer moet volgens hun website nog een 3 dus: NL70 RABO 0321549333

1 like

Die @Striker probeerde stiekem alle donaties weg te sluizen! :stuck_out_tongue:

1 like

Misschien heeft @Striker zijn vriendelijke hulp gekopieerd op net zo’n kleine gsm als Ik heb…:wink:

Met tatsenbard herkenning en zo, altijd weer opletten, iedere keer maar weer…:angry:

5 likes

:rofl:

1 like

Je hebt gelijk, dank je! :+1:

Dat andere nummer is tgv “Stichting Help Striker de winter door” :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Cash afgestaan en Maarten veel succes gewenst. :muscle::+1:

3 likes

Werkelijk TOP Christian.

1 like