Het grote NA plaatjes topic #eigenplaatjeseerst 😉

Beste HF’ers,

Het leek mij een leuk idee om dit topic aan te maken omdat deze er nog niet is. Heb je een NA en net als ik gewoon even wat plaatjes geschoten van je NA en wil je die delen kan dat hier.

Vandaag binnen, mijn eerste echte vintage :slight_smile: en geen review enkel wat snel geschoten plaatjes. Merk Alpina, leeftijd uit de jaren 60 en de staat is :ok_hand:


Ik zal er waarschijnlijk wel een review aan wagen maar dat is later pas.

9 likes

Ze komen toch vanzelf in het ‘wat dragen wij vandaag’ ?

1 like



5 likes

Ja kan ook. Maar als je wat meer plaatjes wilt plaatsen van een NA kan het hier. En niks moet natuurlijk. En als het een slecht idee is zakt het topic vanzelf weg :scream:

Misschien zou een algemeen NA topic nog beter zijn.

1 like

Kan maar het gaat ons liefhebbers hier toch vooral ook om de plaatjes. En ik denk dat als je wat meer een echt NA topic met review wil doen dat die beter op zich zelf kan staan. Maar alles mag en kan. Als dit overbodig of niet gewenst is kan die weg hoor.

Het lijkt mij gewoon leuk als je wat meer plaatjes zonder review of wat dan ook even lekker het forum op kan plempen en dat er een topic is waar dat kan.

1 like

:joy::ok_hand:

5 likes

Ok, keil vol die meuk met plaatjes. Beter? :joy:

Maar die Pelikaan is buitengewoon lekker en die strap een goede keuze om te houden :ok_hand:
Oh en welkom op het forum @Triplock aangenaam om kennis te maken :joy::sunglasses:

2 likes

Haha goed bezig, jezelf mooi half uurtje bezig gehouden!
:ok_hand:t2:

Gave Alpina ook :slight_smile:

2 likes

:joy::joy: Scherp. Was geen half uurtje gelukkig.
Eigenlijk geen goede tijd ivm de wijzers maar geen zin om hem te verstellen. Ben nog in de timingfase om te zien hoe die loopt.

Dank, ik deel de mening :sunglasses:

1 like

5 likes

Je had dit even moeten afkloppen :wink:

Ja, daar is ie dan. De Mondaine BackLight
Hieronder een plaatje van gisteravond. De backlight/lumen al even kort bekeken, en het geeft wel een gaaf effect zo de lumen achterop de wijzers. Zal binnenkort eens een goed plaatje er van proberen te schieten.
Bandje is een velour strap van Strps (@ruudvv) . Originele bandje is mij te rood :smile:
Staat goed toch Ruud?

2 likes

Van harte! Leuk horloge en mooie combi. Die velours straps zijn ook erg prettig, veel plezier ermee :+1:

1 like

4 likes

5 likes

Supergaaf deze ! :+1:

1 like

Ik ben ook zeer tevreden met dit lekkere handwindertje.

1 like