Ja mooooooooooooi!
Ow, die is ook moooooooooooi. Maar ik vond die datum van de vorige mooooooooier.
Je hebt gelijk Gobert, hierbij de juiste datum (de watchwinder zorgt dat hij bij de tijd blijft… of beter: bij de datum )
Vanmiddag deze om de pols.
Ah, me too
Echt he? Ziet er zo rommelig uit en dat is zo onnodig. Jammer want verder erg mooi en comfortabel.
Hahahaha
Nog aan het genieten van m’n Panda Speedy
#pre-verkoop hype
Zo’n “dit is mijn mooiste horloge ooit!” maar morgen toch opeens te koop foto
Ik vind hem gaaf. Maar nu geen budget voor.
De komende tijd ook niet, verwacht ik.
Ik ben benieuwd hoe snel deze weg is en voor welke prijs natuurlijk, Hollander als ik ben.
Inruil vintage mogelijk ?
Zo’n ‘deze-doe-ik-nooit-meer-weg’ foto. Mis alleen een Chinese laptophoes om hem op te leggen, toch @anon50762135EV?
Had de GSOTM gekocht, maar wegens verkoop van de Seadweller had ik wat geld over. Sneaky als Jaap is kon hij het niet laten om de AT even te laten zien, en ja, dan schiet mijn impulscontrole een beetje te kort
Moet zeggen dat ik hem echt gaver vind dan gedacht. Vooral de wijzerplaat is prachtig. Dacht vroeger dat hij te blauw zou zijn (zeg ik, die net een pastel Seaforth binnen heeft gekregen), maar het is een hele diepe blauwe kleur die enkel écht blauw is met direct zonlicht. Super horloge als je wat kleur in de collectie mist, maar het niet te gek kan/wil maken.
Prijs wordt uiteraard schappelijk, maar eerst maar eens te koop zetten (lees: kijken of ik mezelf er toe aan kan zetten om hem te koop te zetten haha).
Klinkt als een kanshebber.
Jouw smaak kennende is het een mooie aanvulling
Alleen vanwege het master co-axial uurwerk zijn geld al waard, als je het mij vraagt.
Absoluut. Ik probeer echter een Tudor Oyster of een Omega 2254 bij elkaar te krijgen zonder iets in de verkoop te gooien.
Ik kan maar geen afstand doen van jouw Damasko…
Opmerkelijke conclusie c.q. aankoop dan aangezien je een Bond type bracelet al eerder had gedragen op je Swordhand Seamaster.