Mogguh😃
Staat hem erg goed die band
Zie je wel!
Ik wist dat er nog iemand moest zijn op dit forum met “mijn” Speedy combinatie!!
Jouw Speedies verschillen wel wat meer dan de mijne omdat jij die kleurige variant van de Tdate hebt…ik heb de gewone zwarte…
Ik ben een eeuwige twijfelaar dus het zal nog wel even duren voordat de echte grote Speedy -ooit- daadwerkelijk wordt besteld… (Met mijn calvinistische opvoeding koop je geen “peperdure” (Telegraaf quote) horloges maar slechts een Seiko en een Casio. )
Laat ik bij deze gelegenheid in ieder geval even mijn slangenleren nieuwe bandje showen…terwijl ik in bed verder droom over die machtige Saffieren Speedy!
Prachtige klok blijft dit… Leer staat hem dus ook top…
Ik ken geen horloge die zo goed met alle maten en kleuren bandjes staan dan een speedmaster.
Mijn intresse is gewekt.
Prachtig.
Maar de volgorde van de cijfers op de bezel , kan iemand dit uitleggen?
Australisch model
Ehhmm alrighty then
De 10 en 50 , 20 en 40 staan gewoon omgedraaid.
Zal vast aan mij liggen
Countdown bezel
Fraai inderdaad. Alleen niet geschikt om mee te duiken, en dat voelt toch wat vreemd. Metalen band vind ik overigens ook erg mooi, maar op leer ook erg gaaf.
Hier zijn broertje:
Heel sjiek en ook sportief, deze combi.
Hoi,
Vandaag deze Seamaster 300M opgehaald, HF dank voor alle tips en advies. In het bijzonder dank aan @jeroenderee voor je hulp, @SuperC voor de goede service en overdracht.
Meteen een NATO-strap in zwart om laten zetten. Zie foto!
Zeer mooie Omega, fraaie combinatie met die band.