Het grote "Omega Only" topic

Rond die tijd. Zal thuis vd week nummer opzoeken.

1 like

Denk wat jaartjes later. Volgens mij vanaf 1943 of zoiets omega bumpers.

Dat klopt volgens mij, 1e was de 28.10 RA PC (340) en op de markt in 1943.
Zie de Omega Caliber lijst

1 like

Three sexy motherf***ers :sunglasses::+1:

1 like

Schitterend! Bumper uurwerk?

Misschien wel een van de mooiste Constellations out there :sunglasses::+1:

1 like

Zoek het vd week ff op.

Yessir

1 like

Heb je deze al lang of pas aangeschaft?
Misschien kun je een plaatje van het uurwerk en binnenkant achterdeksel plaatsen?

Danke danke! :sweat_smile:

Volledig terecht natuurlijk!

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/4/3/b/43b48321d18076808c17a189cad9aa30b941f65c.jpeg

En voor een zeer schappelijk bedrag bij mij te verkrijgen in het blauwe gedeelte :wink:

19 likes

Blijft een genot!

17 likes

Speedmaster uit 1975.

10 likes

Dank je! Ja qua kast, medallion en plaat is deze echt vrijwel optimaal. Ongepolijst en mint wijzerplaat. Klein plekje op de urenwijzer en een veegje op de caseback, is wat ik kan vinden.

Dit model is absoluut mijn favoriete connie. Stalen dog leg case met pie pan wijzerplaat is voor mij de ultieme constellation. Maar dat is uiteraard persoonlijk.

Sinds ik deze afgelopen november kocht, ben ik voor mijn gevoel klaar. Heb alles wat ik wil in de collectie en zou momenteel niks kwijt willen. De drang naar iets erbij is er ook niet echt, zou zo snel ook niet weten wat. Misschien nog een keer iets van goud.

17 likes

Sinds kort een speedmaster professional in bezit. Ik zou binnenkort een NA maken. Nu zoek ik nog een aantal mooie bandjes. Iemand een idee waar je zoiets kan kopen (canvas) voor een goede prijs?

(Afbeelding vh web)

8 likes

Had ik het liggen, was ik er al achteraan gegaan. Aangezien je niet inruilt en als wel ik er nog net te veel bij moet leggen, …tja?! :wink:

2 likes

17 likes

14 likes

14 likes

27 likes