Het grote "Omega Only" topic

Mogelijk binnenkort in het blauwe gedeelte te bewonderen.

14 likes

Dat ga ik dan gioed in de gaten houden… :wink:

1 like

Make me an offer I can’t refuse. :wink:

3 likes

Heerlijk, zo’n applied logotoestand… :heart_eyes:

X-post, omdat het kan!

6 likes

Als ik jouw foto zie, dan kan ik je beschrijving wel volgen maar toch heb ik zelf niet zo dat gevoel…
Draag em wel altijd op leer, dus dat maakt mss het verschil?

Maar toch, ook een dagje op staal gedragen en viel me toen ook niet zo op :grinning: Misschien iets persoonlijks waarschijnlijk!

Ik las ook hierboven dat een Pro nogal groot valt op ‘kleinere’ polsen, en dat heb ik ook wel ervaren. Maar ook hier, als ik hem in de spiegel zag dat viel dat heel erg goed mee! Dus ja, ik zou het ook niet goed weten :sweat_smile:


!

10 likes

Ik denk dat het inderdaad ook persoonlijk is. Ik heb 19,5cm polsen dus wellicht valt het mij daarom extra op; veel bandlengte met geringe breedte was mij toch te ielig.

Maar het was een gaaf ding, staat jou goed in ieder geval.

Indrukwekkende serie foto’s trouwens :ok_hand:t2::+1:t2:

1 like

Indrukwekkend ja, @Robbj

2 likes

Oh no… ik wist dat ik had moeten croppen :joy:

1 like

:sweat_smile::kissing_heart:

1 like

Valt mee toch?

11 likes

Lekker hoor, zo’n kroon en pushers schurend tegen de zijkant van de rechter kast. Alles voor de foto. Goed bezig! :thinking: :sunglasses:

2 likes

soixante neuf vraagt daar om toch! (145.022 . 69 ST) :joy:

1 like

14 likes

15 likes

… op het vliegveld deze nog even geprobeerd, blijkbaar de Speedmaster ‘57 (beetje lost in de Speedmaster jungle :wink:) Toch nèt weer even wat anders dan een “gewone” Speedmaster. Vond ‘m best OK, maar ik schrok een beetje van de prijs. Volgens de verkoper vooral vanwege het titanium?

Nou ja, ik ga (op termijn…) wellicht door voor de nieuwe Seamaster met wave dial, maar die was niet zo makkelijk te vinden - blijkbaar gewild…

7 likes

Heb deze zelf ook gehad en vond hem op leer echt niet te doen. Op staal helemaal top maar leer kon me niet bekoren. Terwijl ik de pro wel bijna altijd op leer heb :slight_smile:

VS

VS

19 likes

Een foto om maar eens te laten zien dat ook de nieuwe Seamaster mooie “diepte” heeft in de dial.

25 likes

Dat is toch ook gewoon echt een hele mooie wijzerplaat hè :ok_hand:

1 like

Bah! Vind 'm maar lèllûk… maar niet heus, WOW!! :heart_eyes:

1 like

Iets voor de dinsdag lijkt me :wink::+1:

21 likes