Het grote "Omega Only" topic

Symphonica in Rosso…

mooi matchend met je trui!

Maar wel een gave stoere band, ook maar eens voor mijn speedy bestellen. Had hem nog nooit in zo felrood gezien

1 like

Mooi bandje van @anon50762135EV overgenomen en geïnspireerd door @malus65 zijn mooie combinaties met Nato. Thanks @BobT en @El_penumbra

4 likes

Zelfs rood staat de Speedmaster geweldig.
:+1:

2 likes

hmmm, ik heb een 21mm nodig voor mijn speedy, iemand enig idee waar te koop in deze prachtig bloedrode kleur?

Wat voor Speedmaster heb jij dan die 21mm lugs heeft?
Naar mijn idee zijn bijna alle Speedmasters 20mm, met uitzondering van de Reduced.

1 like

Vandaag deze weer met toch nog een klein beetje zon erop…

10 likes

De Speedmaster met het 9300 of 3313 uurwerk heeft dacht ik een 21mm lug breedte.

1 like

Die met 9300 wel. Met 3313 heeft een gewone 42mm kast.

1 like

Er bestaat ook een versie met 3313 en een 44.25mm kast. klik

2 likes

Sterk punt!

Dus alle varianten met een 44mm kast dekt de lading dan beter? :slight_smile:

1 like

Ik denk het wel ja :wink:

1 like

heerlijk klokje hoor, echt genieten. En @Ko-Banden maakt er fantastische banden voor. Maar 21mm is een rotmaat voor NATO’s enzo

1 like

Olympisch vuur brandt hier nog:

2 likes

Straks de linker, uit de eigen gemaakte Winder.

4 likes

Als ik vragen mag, waarom heb je voor deze gekozen over een standaard Speedy? Is het alleen het gemak van een automaat, sapphire crystal en fatsoenlijke waterdichtheid? Ik kan het me zo moeilijk voorstellen, vind de balans van de dial helemaal weg in dit soort automatische versies. Maar das smaak natuurlijk :smile:.

Old but gold

3 likes

Sorry maar dit vind ik echt een gedrocht. Vreemde combi van allerlei stijlen.

1 like

Ik ben totaal geen nato liefhebber, maar moet eerlijk bekennen dat dit goed staat.

Stalen band vervangen door een leren exemplaar. Ik vind de combi wel geinig, maar vind denk ik de stalen band toch mooier staan.

7 likes