It just happened!
p.s.: ik vind de aansluiting van de pin op de gesp niet mooi. Er ontbreekt een millimeter of drie.
It just happened!
p.s.: ik vind de aansluiting van de pin op de gesp niet mooi. Er ontbreekt een millimeter of drie.
Klopt (helaas) Jan. Ik krijg deze melding vaker en het blijkt dat de verkeerde pin is gemonteerd af-fabriek. Ik stuur de juiste pin zsm naar de kopers van deze banden toe, uiteraard kosteloos. Ik schat dat het wel een paar weken kan duren.
Super antwoord!!! Dank je wel.
Maar is dit wel de originele Nato die is meegeleverd?
Die i grijs en deze ziet er wat groenig uit…
Nope. Dit is een, néé, de!, sailcoth, die zover ik het allemaal volg, ook op de Subdelta Quattro komt.
Correctemundo
Was mij ook opgevallen.
Super service.
Mvg. Bertjan
Borealis gekocht voor op de Precista.
Jammer dat het onderste bandje zo lang is. Er kan voor mij wel 2 cm af.
Nu duikt het uiteinde als een natostrap aan de andere kant op.
Je moet hem ook OVER je duikpak dragen
Ik heb hetzelfde, ik denk dat ik het mes er eens in zet. Volgens mij moet je met de ruimte tussen de gaatjes precies zo’n hoekje iets korter af kunnen snijden.
Voor ik de cutter er in zet wacht ik eerst jouw foto’s af.
Misschien toch beter die van Barton gekozen. Die komt standaard in 2 maten.
Ik weet niet of dat de oplossing is. Dan raakt je sluiting uit het midden, nu zorgt de ‘lange kant’ voor balans. Het probleem met een te lang bandje is dat de kant waaraan de gesp zit te lang is.
Misschien een Hirsch Pure proberen? Of een Bonetto Cinturini? Deze bandjes zijn in een iets kortere maat verkrijgbaar.
Nog steeds in bezit, dit precisie-dingetje! Maar sinds vandaag is de EOL-trigger actief: elke 4 seconden roetst de secondenwijzer voorwaarts.
Benieuwd wanneer hij stilvalt.
26 juli hier de batterij laten vervangen. Toen was de eol ook in werking, maar niet gewacht tot ie stil viel dus.