Hieronder een aantal exen van mij. Zelfgemaakte foto’s uiteraard
Donkerblauw met een zwarte secondenwijzer, niet echt voor de hand liggende keuze van Seiko, het was mijn 2e keus aangezien de 3e gen oranje monsters niet te krijgen zijn
De witte mini Monster was de 2e of 3e aankoop aan het begin van de horlogehobby. Op de een of andere manier in mijn hoofd gehaald deze te verkopen, een paar jaar geleden. Wat een knurft.
Mijn mini monster, super leuk horloge maar er lijkt een waas aan de binnenkant te zitten. Kent iemand dit probleem? Ik ga hem denk ik binnenkort open maken om te kijken wat het probleem is.
Komende periode maar wat monsters toevoegen, wat een heerlijke klokjes zijn dit daar wil ik er meer van
Nice! Mooie aanwinst. Is dat die van marktplaats?
Wat had ik er toch veel … even een verzameling van enkele foto’s
En zo kan ik uren doorgaan … mis ze eigenlijk wel
Wat tof met al die kleuren! Heel mooie combinaties.
Dankzij jou en je monsters begon mijn horlogeavontuur. Die is inmiddels al bijna 10 jaar gaande
Een van m’n beste vrienden heeft 'm, ik vind het de mooiste Monster tot nu toe. En die wijzerplaat… hmmmmmm.
zit daar enkel of dubbel domed saffier in?
Ik heb nog een goed gedragewn oudje liggen… misschien maar eens laten beadblasten
Geen idee, Frenk
Lieve Mona,
Nu ik mijn eerste monster non stop draag, wil ik eigenlijk ook de oranje gen1. Is dit gezond?
Groetjes een vriendelijke Ram.