Ook fraai op de sailcloth!
Op staal wel wat zwaarder dan rubber idd, maar dat went wel.
Die zwarte schijven zijn mods, ook J versies hadden witte.
Wat een klatser Aamon!
Bijzonder…
zelf laten maken… bijna 10 jaar wezen logeren, nu terug mogen ontvangen. Hij is nog lekker fris, heb de reserveschakel er in gezet en hij zit weer om de pols!
Dank voor de goede zorgen, ik ben blij!
Goedemorgen Rakkers!
Ik heb eigenlijk een vraag. Ik ben in het bezit van de Gen1 zwart & oranje en natuurlijk draag ik ontzettend graag.
Mijn Gen1 zwart heb ik gekocht bij goed bevriende handelaar (MILLION WATCHES TH | Instagram, Facebook, TikTok | Linktree) en heeft de 49X8-G-Z-C bracelet. Mijn Gen1 Oranje kwam met de armband D00M1-Z-C.
Nu viel het mij op dat er een groot verschil is in de endlink. De een kan je wel verstellen in de clasp, de ander geheel niet. (Zie foto).
Nu heb ik inmiddels een tweede 49X8-G-Z-C binnen via Monsterwatches dus het beter afstellen op je polsmaat is geen probleem meer.
Ben alleen nieuwsgierig of iemand weet wanneer Seiko dit is gaan gebruiken of bij welke Gen Monsters? Het is niet zo heel handig toch?
Gr, Menno
Waarom zijn ze niet te verstellen? Dat gaat toch gewoon vanuit de buitenkant van de sluiting waarbij je de pushpin indrukt en daarmee de schakel verplaatst?
Kijk maar naar de bovenste op mijn eerdere foto.Die kan niet verschuiven naar binnen (hoeken). Door de extra vorm/extra hoeken blokeert het aan de buitenkant clasp. Hieronder een beter voorbeeld:
Precies. De 49X8-G-Z-C bracelet kan dat dus wel.
Kan je het er niet afdremelen? Probleem opgelost.
Heb het al opgelost door een nieuwe 49X8-G-Z-C te kopen. Vroeg mij alleen af iemand er meer van af weet?
De originele bracelet hoort een duikextensie te hebben. Is die schakel niet bedoeld voor bevestiging van die extensie?
op mijn band staat er
49X8-G-CZ