Het grote 'show je horloge met Engelstalige tweeletterige weekdagaanduiding op woensdag'-topic

Ik zal die enkele D vakkundig wegpaintbrushen.

1 like

Als je een enkele D net zo professioneel kunt laten verdwijnen als je op zaterdagavond een dubbele D op jouw torso kunt laten verschijnen, zie ik je inzending hoopvol tegemoet.

4 likes

image

2 likes

Oef…het wordt steeds mooier…:sunglasses:

1 like

En ik maar denken dat @W.E geen fatsoenlijke horloges heeft.

I concur.

1 like

Inderdaad. Tot vanavond maar weer!

2 likes

Ik ga met je mee, adieu

2 likes

Als sarcasme een schorsing kon opleveren hadden we jou pas in 3019 terug kunnen zien volgens mij. :joy:

Het wordt voor mij lastig om een fatsoenlijk horloge uit te zoeken als niemand plaatjes plaatst van een fatsoenlijk horloge met Engelstalige tweeletterige weekdagaanduiding. Dus voorlopig moet ik het doen met een afgedankt rommelkwartsje. :man_shrugging:

1 like

:joy:

2 likes

Een Casio ā€œMULTI BANG 6ā€. Is dat zessletterig of vijfsletterig, @daffie?

Dank voor je serieuze bijdrage @Chlorophyl. :sunglasses:

2 likes

Niet echt.

Wat wordt je volgende aankoop?

1 like

Afgezien van horlogebandjes en een uurwerk voor een mij zeer dierbare Seiko 7T34-6A00? :smirk:

Op dit moment heb ik mijn zinnen gezet op een Wostok 020708 met een gladde lunette en een maliƫnbandje zonder van die kokertjes op de uiteinden.

3 likes

Alleen dan de foto van twee weken geleden😊

1 like

1 like

Toch maar de moeite genomen om een echte te maken om ontopic te zijnšŸ‘Œ. Al jaren heel veel plezier van de Visodate op diverse strapa!

2 likes

Je kunt een donderdag van me krijgen

2 likes

:rofl: Mozeskriebel zeg…dat wordt wel aanpoten dan.

1 like

Ik denk dat ik om TS te eren op al mijn horloges een punt laat zetten tussen de W en de E op mijn datumschijf.

4 likes

Maar ik vind het sympathieke reactie. :+1: Tof dat je zo’n punt maakt van je eerbetoon. :sunglasses:

Dag, datum, poteto, potato.

1 like