Ik zal die enkele D vakkundig wegpaintbrushen.
Als je een enkele D net zo professioneel kunt laten verdwijnen als je op zaterdagavond een dubbele D op jouw torso kunt laten verschijnen, zie ik je inzending hoopvol tegemoet.
Oefā¦het wordt steeds mooierā¦
Inderdaad. Tot vanavond maar weer!
Ik ga met je mee, adieu
Als sarcasme een schorsing kon opleveren hadden we jou pas in 3019 terug kunnen zien volgens mij.
Het wordt voor mij lastig om een fatsoenlijk horloge uit te zoeken als niemand plaatjes plaatst van een fatsoenlijk horloge met Engelstalige tweeletterige weekdagaanduiding. Dus voorlopig moet ik het doen met een afgedankt rommelkwartsje.
Een Casio āMULTI BANG 6ā. Is dat zessletterig of vijfsletterig, @daffie?
Dank voor je serieuze bijdrage @Chlorophyl.
Niet echt.
Wat wordt je volgende aankoop?
Afgezien van horlogebandjes en een uurwerk voor een mij zeer dierbare Seiko 7T34-6A00?
Op dit moment heb ik mijn zinnen gezet op een Wostok 020708 met een gladde lunette en een maliƫnbandje zonder van die kokertjes op de uiteinden.

Toch maar de moeite genomen om een echte te maken om ontopic te zijnš. Al jaren heel veel plezier van de Visodate op diverse strapa!
Mozeskriebel zegā¦dat wordt wel aanpoten dan.
Ik denk dat ik om TS te eren op al mijn horloges een punt laat zetten tussen de W en de E op mijn datumschijf.
Maar ik vind het sympathieke reactie. Tof dat je zoān punt maakt van je eerbetoon.
Dag, datum, poteto, potato.