Het Grote Unieke Horloge Topic!

Dat heb ik nooit gezegd;)

Dit is toch het toon hier je unieke horloge topic, of begrijp ik de topicstart verkeerd? Dan zou je op z’n minst toch een eigen foto kunnen plaatsen…

Vermoed dat deze ook in dit topic mag:

4 likes

Wil het best even uitleggen:-) Ik ben de eigenaar van het bedrijfje achter alle 25 exemplaren, zo ook deze, hij is van een makker van me uit Singapore. Misschien “mag” het nu wel?

1 like

Nr. 1 van 1:

4 likes

Duc Decreon de saint Pierre.

1 like

Hmm…
Ik heb hier nog niemand betrapt met een Suvex dacht ik zo :smiley:

Je ziet af en toe nog wel eens een cal. 561 of 564 Omega Connie voorbijkomen maar mijn cal. 751 is geloof ik toch uniek!

En ondanks het legioen aan Seiko-lovers ben ik volgens mij de enige met een blauwe 7A38 :smiley:

3 likes

Gaaf zeg. Allemaal mooi. Die Suvex (nooit van gehoord), heb je daar nog een plaatje van? Ziet er zeer fraai uit.

1 like

De foto’s doen hem helaas geen eer aan. De vorm van de lugs was echt uniek. Even nieuwe schieten gaat overigens niet, zie de bestandsnaam van de foto’s :wink:
@Royal_Roy heeft hem van me overgenomen en inmiddels weer doorgeflipperd. Naar wie zou ik niet weten, ik heb hem daarna niet meer mogen zien.

\

Prima spul overigens, zo’n vintage Suvex, er zat een heel net ETA’tje in.

1 like

Prachtig. Die kastvorm is vooral schitterend.

Eens! Ik heb ook altijd wel een beetje spijt gehouden van de verkoop… maar tegenover de Omega zou hij het niet vaak winnen qua draagtijd.

Niet helemaal.

3 likes

Ah… ik zou gezworen hebben dat dat ook een date-only was. Maarrr, ze zijn allebei uniek: mijn bezel is witgoud, de jouwe geel :smiley:

1 like

Dat dan weer wel. :+1:

Ook uniek hier dacht ik…

6 likes

Eigenlijk de enige rechthoekige horloge die ik echt mooi vind​:star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

Retail zijn deze jongens wel pittig geprijsd , je vindt ze weinig voor een schappelijke prijs…

Of toch wel… :sunglasses::wink:

1 like


Bij mijn weten de enige 903 met rode datum hier.

1 like

Gaat ie weg???

1 like

Nee.

:joy:

2 likes