Het Grote Unieke Horloge Topic!

Thanks! 42 mm dus valt reuze mee.

Hij is echt schitterend die nieuwe 39MM PO. Ik weet niet of je in de buurt van Amsterdam woont, maar zo ja, ik zou hem graag eens in het echt bewonderen! :smiley: Dan neem ik mijn Speedy Titanium mee.

1 like

Toch nog een DA46, maar de enige op staal naar mijn weten.

[URL=http://s560.photobucket.com/user/biglion11/media/16717990-D81B-4C92-B2AA-B7EC4D0DCADB_zpsfkb2wm0i.jpg.html][/URL]

En deze Landmaster is de enige hier dacht ik

[URL=http://s560.photobucket.com/user/biglion11/media/LandmasterSBDB005_zpsa936d2a1.jpg.html][/URL]

6 likes

Citizen cal 3630 uit 1985

1 like

De P.O verblijft in Eindhoven , mocht je een keer in de buurt zijn , dan staat de koffie klaar! :coffee:
Die Speedy Titanium zou ook ik graag even bewonderen!

1 like

Ach natuurlijk…hoe heb ik je kunnen vergeten :blush: :thumbsup:

Het model is niet uniek, maar deze uitvoering heb ik hier nog niet eerder voorbij zien komen.

3 likes

Mijn zwarte Tudor Grantour heb ik hier ook nog niet gezien…wel de witte maar dat is mijn ex !

7 likes

Ik draag deze heel weinig maar volgens mij de enige Hanhart Pioneer Monocontrol (met lichte wijzerplaat) op het forum;

En mooie foto van het net;

10 likes

Hier 3 klokjes die ik op HF nog niet gezien heb.

1 like

Sinds ik de PO heb, heb ik alleen de Chrono nog maar om gehad. Of de Invicta een enkele keer tijdens het motor rijden.
De Invicta heb ik daar voor trouwens wel gebruikt als duik horloge en is mee geweest naar 30m diepte. Geen probleem.

Uniek is hij ongetwijfeld niet, maar ik ben hem hier op het forum nog niet tegen gekomen.

6 likes

Tja, uniek :neutral_face:

1 like

:smile::smile::smile:

2 likes

Nou ik weet er ook wel één:

Shinola Runwell Contrast Chrono, veelvuldig gehaat op WUS maar eigenlijk een prima ding als je 't mij vraagt! Nog steeds mijn duurste horloge en het eigenlijke begin van mijn collectie.

2 likes

Doe ik deze, de NBY Charlie Chrono

5 likes

Tja, wat is uniek; ik heb zo’n 40 horloges die ik regelmatig draag en daar zitten er maar een paar tussen die ik hier op het forum wel eens ben tegen gekomen. Nu ga ik jullie niet vermoeien met veel goedkope Chinezen, dus even een selectie:

Vintage is al gauw uniek, zelfs als het een Tissot Visodate is:

PR 516 is uiteraard niet uniek, maar deze kleur ben ik hier nog niet tegen gekomen:

Deze 7750 heeft hier op het forum ook geen tegenhanger:

Net zomin als deze Lemania 1281:

Maar ook deze minder vintage Prisma titanium heb ik hier nog niet gezien:

En tot slot nog een paar recentere klokjes die hier niet erg populair zijn: :innocent:

6 likes

haha, had mij ook kunnen overkomen… Alhoewel, die van jou is hier dagelijks te bewonderen met hele fraaie foto’s :camera:

1 like

:blush::sunglasses:

:thumbsup:

Deze “nieuwe” xen met nos uurwerk van a.schild. Een ontwerp van hans gabriel scholl, helaas ook te vroeg overleden…

4 likes