Aha !
Ziet er lekker uit daar in Kroatië geniet ervan .
Last minute toch deze geworden
En volgens mij een HF-er gespot hier in Fuertaventura, met een Rolex of Tudor met bicolor jubilee.
Deze gaat af wanneer hij het zoutwater-zwembad in gaat.
Wellicht twijfels over de waterdichtheid?
Of het zoute water?
Momenteel heerlijk aant genieten in Terschelling. Wat een prachtig eiland
Heb gekozen voor de G-SHOCK mee te nemen op vakantie. Lekker robuust en kan tegen een stootje…
Volgende week ga ik naar Thailand. Mijn daily daar wordt de SKX009 die ik vorig jaar van @Fate_Amenable_To_Change overnam en waar ik een Angus Jubilee op heb gezet.
Tevens gaat er een Garmin Forerunner FR235 mee om mijn hardloop workouts mee op te nemen. Die moet ik op Strava zetten zodat ik mijn omgeving lekker kan maken met mooie plaatjes (ojee ben je lekker aan het rennen in Thailand ow wat geweldig )
Verder twijfel ik nog wat ik mee zal nemen. Een G-shock of een SARB035…
Of zal ik een Vostok meenemen… Pffff keuzes…
Ik had heel erg de hoop dat Halios eind maart met de Seaforth IV zou komen, maar helaas is die met een compleet kwartaal uitgesteld. Dat had me in “Bahamas yellow” het perfecte vakantiehorloge geleken.
Nu wordt het waarschijnlijk weer de SKX009 en Baltic. Uiteraard ook niet verkeerd.
Of zou ik toch voor de Breitling Colt gaan in plaats van de Baltic?
- SKX009 en Baltic
- SKX009 en Breitling
0 stemmers
Ik zou voor de Combat Sub gaan. Veel dunner en daarmee veel comfortabel. Fijne vakantie.
Ja, de Combat Sub draagt absoluut zéér fijn!!
Ik heb een nieuwe Bell&Ross die zeker mee gaat op vakantie. Ik heb er gister veel nato’s bij besteld omdat ik verwacht dat deze chronograaf veel banden kan hebben.
Chique vakantiehorloge
in juni komt ie als het goed is