Het grote VAKANTIE-HORLOGE topic 2023 🏖

Je kunt maar één keer je euro’s uitgeven, rustig overnadenken, het is nog lang geen augustus…tegen die tijd zijn er misschien wel weer nieuwe modellen op de markt😉

1 like

Twijfel…

Wat zou jouw keuze zijn en waarom? :sunglasses:

6 likes

Santorini?
Dan moet het toch de Griekse Omega zijn!
:wink:

2 likes

Oh ja, onderweg met Transavia de 1553 om:

7 likes

De BB58 brengt wat kleur mee… maar de Seamaster spant wat mij betreft wel de kroon hoor. :ok_hand: Qua zomerse knaller.

2 likes

Zo lijkt het of je een hele aparte (lees: vreemde) middelvinger hebt. :joy:

4 likes

Voor mij de ultieme vakantie beater :ok_hand:

6 likes

Met zo een kan je inderdaad weinig gebeuren. Maar of ie nodig is… In mijn geval niet, denk ik. Ik sjok rustig van de zee, via de outdoor cocktailbar naar het zwembad en misschien nog even een keer naar het stadje. Geen bootcampachtige vakantie, voor mij, in ieder geval. :grin: :cocktail: :desert_island:

2 likes

Haha :joy: ja klopt, hoorde dit al eerder, moet zelf ook goed kijken maar is het niet :face_with_hand_over_mouth:

10 likes

Voor mij wel :joy: ik ben die volwassen mafketel die achter de kids aan rent met een waterpistool, even de buurman helpt met zijn caravan, zich uitslooft in het zwembad en nog graag dagelijks een rondje hardloopt. Dan is een G-shock erg handig :ok_hand:

8 likes

Moeilijke keuze. Ik vind ze alle 3 heel tof. De PO heeft een speciaal plekje voor mij. Dus denk die.

Haha, oh dat ben jij?! :open_mouth: Ik word al moe als ik eraan denk! :wink: Wacht, ik neem er nog eentje. Op je gezondheid! :cocktail:

Doe ik ook nog tussendoor :wink:

1 like

5 likes

Doet het altijd, loopt goed gelijk en top lume.

5 likes

23 likes

Whahahahaa geniaal weer Jur :kissing_heart: je kent me, zie ik :joy:

4 likes

Ben ik close? :rofl:

2 likes

Heeeeeel close, haarkleur goed, zo nu en dan een brilletje :white_check_mark: en die hele coole zwembroek zou ik wel willen :sunglasses:

3 likes