Ik overweeg deze voor komende vakantie. En ja, I know een ‘hommage’, maar de echte is me toch echt te duur.
Ik was vergeten te antwoorden… Ook die is al een jaar of anderhalf verkocht. Die had ik superscherp op de kop getikt, stiekem toch met wat verlies verkocht, en vervolgens zie ik 'm voor 500 boven list bij een handelaar op de site staan. Dat lag niet zozeer aan de verkoper, maar aan het margebejag van de handelaar. Mijn klomp brak, als het ware. Maar goed.
De Victorinox Inox krijgt het op bergvakantie behoorlijk te verduren (hier en daar een stoot, liters zweet, zonnecrème,…).
Maar 's avonds op restaurant/brasserie mag het harnas even af om te ademen.
Het zelfde horloge in Playa del Achtertuin.
Als je hem graag op staal draagt dan is de Vostok bracelet met solid links trouwens echt een aanrader
Bijna een maand op stap en ik heb 3 horloges mee.
De Casio voor zwemmen/strand. De Seiko als daily en de Omega voor als we uitgebreid uit eten gaan.
Wat is de bestemming en activiteit? Dat scheelt nogal in de keuze.
Ik weet dat daar Water Resist op staat maar ik zou het niet testen. Je kan hem hoogstens omhouden als je je handen gaat wassen volgens mij.
Mee eens:
-
Classificatie waterbestendigheid (WR) conform ISO 22810
Dit model is waterbestendig conform DIN 8310 / ISO 22810 en dus spatwaterdicht. Meer contact met water moet worden vermeden.
Ik zwem er al 3 weken mee. Geen centje pijn
Haha top!
Uiteindelijk is het wat anders geworden.
Een witte Tissot op nato. Net binnen, maar moet nog even kijken of ‘ie in de collectie blijft:
Wat vind je van die Sem Lewis? Ik heb er ook een, ander type wel, duiker. Redelijk ontgoocheld, voelt echt aan als complete zooi. Zag er nochtans mooi uit op foto. Kostte toch een 120 euro, niet veel, maar er zijn voldoende merken waarbij je daarvoor toch best een redelijke kwaliteit krijgt