Ik ben zes maanden de wereld aan het rondreizen. Van Zuid en Noord-Amerika tot Azië. Foto’s worden er uiteraard gemaakt (veel!) en netjes weergegeven op www.twotravelingconsultants.com voor de geïnteresseerde
Nog even afpilsen in Londen, alvast begonnen met de NY0040 in de zojuist eindelijk ingelegde lijndienst TXL - LCY (blijkt dus dat er iemand wakker is geworden bij BA)
OK, dat kán. Helaas zitten er praktisch geen horloges in de plaatjes en het is zéker niet bedoeld voor vegetariërs, maar het volgende:
Wij, mijn vrouw en ik mogen graag steden bezoeken en onze zoon is weer terug na 8 maanden USA, voor een studie hier in NL, dus ging hij ook mee. Op één van de laatste dagen zijn we gaan eten bij een restaurant in Wenen, op loopafstand van ons Airbnb adres, genaamd Leopolder Alm. Wisten wij veel wat je daar allemaal kunt krijgen, we hadden ons niet ingelezen van te voren, maar het was in Nederland Vaderdag (niet in Oostenrijk, gek genoeg) én mijn vrouw was jarig.
Dus na een lange dag vanaf het station door het Praterpark en de binnenstad gewandeld te hebben, was ht weer richting onze verblijfplaats, even opfrissen en naar het restaurant. Binnenkomende, was het een vrolijke boel, veel gelach, grote families en overal grote bierpullen (ja, dat vinden wij wel prima!!)