Het horloge van je partner

In het begin gaf wilvixen er niet zoveel om, maar tegenwoordig moet wilfox oppassen… :see_no_evil:.

Het begon met de g-shocks en inmiddels heeft mevrouw een eigen bulova (“wel gedoe hoor, zo’n automaat…”) en de vintage Olympic wordt tegenwoordig ook regelmatig gekaapt… :grimacing::grimacing:

7 likes

Mijn vriendin kan dat beamen.

5 likes

Die van mij heeft niet zoveel met horloges. Heeft lange tijd met een boetiek merk rond gelopen tot die stuk was en toen lang zonder horloge met uitleg dat ze op gsm ook uur kan zien. Gevolg is wel dat ze altijd en overal nog later is dan vroeger.
Mijn ouders en ik raken dit beetje beu en ze heeft van mijn stiefmoeder haar oud horloge gekregen maar deze vind ze te groot en te zwaar op staal om constant te dragen.

Heb nu haar uit enkele modellen laten kiezen en haar keuze is op een zwarte Certina DS1 lady gevallen.
Hoop dat ze deze toch meer zal dragen als deze binnen is. Duurdere horloges zullen niet aan haar besteed zijn want dan zal ze deze weer minder dragen uit schrik van beschadigingen

Hahaha dat is hier juist hetzelfde. Ik heb haar een leuk Citizen ecodrivemodelletje cadeau gedaan waarvoor ze heel goed ging zorgen. Paar dagen later lag deze al tussen de haarspelden en schminkatributen :joy:

2 likes

:sob:

Wat me dan verbaast is dat onze dames zo zuinig zijn op veel dingen maar hun horloges als ‘oud vuil’ behandelen :roll_eyes:

Op de recent aangeschafte horloges van mijn vriendin zitten meer krassen dan op mijn vintage horloges van 45 jaar oud :face_with_raised_eyebrow: :laughing:

Dit is een topper !!!
Bb

Lang voor ik hier op het forum actief was heb ik mijn vriendin eens iets van Bering gekocht.
Als we nu eens ergens naartoe gaan draagt ze wel eens een horloge van mij. Dat vind ik plezant om haar daarmee te zien rondlopen.
Ze heeft wel de pech dat ik haar een horloge kocht voordat ik op het forum zat. Ik zou nu iets helemaal anders voor haar kopen. :wink:

Ja, dat is me ook wel 'ns opgevallen. Deuken en butsen. Daar zou ik echt m’n best voor moeten doen.:astonished:

1 like

Moet je ze misschien ook eens opbergen in je toilettasje :sunglasses::wink:

1 like




3 likes

Waarom klinkt me dat nog niet zo gek :grinning:

Vorige week mijn Daytona kleiner gemaakt, ze wilde 'm toch graag een paar dagen om hebben om te kijken of de maat bevalt… Resultaat: ze is nu dus de two tone varianten aan het bekijken… :worried:

Moet ik zeggen dat zo’n Daytona echt niet kan?

5 likes

Steeds vaker zorgt het horloge van mijn vriendin ervoor dat ik ook stiekem in de mood ben voor een mooie Cartier. Wellicht een Tank Solo ofzo :slight_smile:

4 likes

3 likes

5 likes

4 likes

Mijn vrouw heeft deze kado gekregen van een klant en vriend die in Hong Kong woont. We hebben dit prachtige vijfje in een piepklein winkeltje opgepikt, een vast adres. :cityscape:

Briljant leuk dingetje en ze draagt hem dagelijks totdat ze over een paar weken haar nieuwe Maurice Lacroix Aikon 35 automatic krijgt. Uiteraard ook in blauw met de 8 diamantjes :wink:

12 likes

Mooi. Die zie ik mijn vriendin ook nog wel dragen. :blush:
Seiko snke als google me goed geinformeerd heeft, 37 mm.

1 like

SNKD99 met de Explorer-achtige bezel. Vijf kleuren en geen geld! 37mm inderdaad.

1 like