Het horloge van Prince William

Vind het onder zijn pak niet zo mooi staan maar ja, met een emotionele reden vind ik eigenlijk alles wel prima.

1 like

3000m is zeker bijzonder, als je nagaat dat er op de wijzerplaat 300m staat :stuck_out_tongue:

Zelfs mijn fantastische Planet Ocean komt niet verder dan 600m…

2 likes

Kleurt wel leuk bij de rest van zijn speldjes

1 like

Ach een nulletje meer of minder maakt toch niet uit😂

2 likes

Feit is dat hij die 300m toch ook niet zal halen :wink:

Maar op de keuze van het horloge is natuurlijk niets aan te merken :ok_hand:t2:

1 like

Die kan 6000m :unamused:

Mooi cadeau wel voor een ventje van 15 jaar of jonger dan

1 like

Hij is niet gevallen voor fliperitus. Mooi!

1 like

Volgens mij bedoel je de ultra deep van Omega, de deep sea is maar tot 3900m.

Is het teveel gevraagd om een juiste afbeelding van het horloge te plaatsen i.p.v. het meest recente model. Wat een journalistiek. :roll_eyes:

8 likes

niet iets wat de meeste mannen van statuur of verzamelaars zouden dragen.

:anguished:

1 like

Kinderachtig ding hè? Nader je net het dek van de Titanic springt je glaasje eruit.

3 likes

Ik dacht eigenlijk dat iedere horlogeliefhebber dit wel wist. Maar goed, inderdaad, klasse dat ie 'm nog steeds draagt. :+1:

2 likes

Ik ben zeker een liefhebber, en mijn spots zijn steeds vaker correct- maar ik houd me doorgaans niet bezig met wat the rich and famous dragen. Ik denk dat dat voor meer liefhebbers geldt.

1 like

Zeker, maar met zijn beveiligers altijd binnen het zicht zal niemand er ook over peinzen om het horloge van zijn pols te komen trekken-- zelfs niet toen hij 15 was :grin:

Ik denk wel dat william een mooi horloge op prijs kan stellen, uit alle dure horloges heeft hij een stoere diver gekozen. Hij kon ook een cliché goude. Rolex, patek of eender wat gevraagd of gekocht hebben.

Ik ook niet. Echter, voor mij valt dit een beetje onder ‘common watch knowledge’, net zoals James Bond, Steve McQueen, etc… Maar o.k., maakt mij verder niet uit hoor. :grin:

Zou kunnen. Toch zijn er genoeg die dit heel interessant vinden. We zijn inmiddels bijna aan deel III van dit topic. Maar nogmaals, het maakt mij allemaal niet uit hoor. :wink:

1 like

Met een billentikker moet hij gewoon een dress watch omdoen, of niks. Emotie speelt daarbij geen rol.

Maar het is wel mooi dat hij een horloge heeft waar hij een emotionele band mee heeft.

Dafuq, dude?

Gekregen. Of hij het koos… Ik weet het niet. Ik denk dat dit uit de koker van Di kwam.

Maar evengoed… “stoere” horloges hebben geen pas bij pakken, smokings of billentikkers.

Hoeveel het ook is, de kans dat er mensen zijn die één van de 2 aanschaffen en terechtkomen in een onderzeeër die zo diep komt is nihil, laat staan dat ze het horloge aan de buitenkant monteren.

Prachtige herinnering aan de prins z’n moeder, ik draag m’n Seamaster ook wel onder een pak, geen probleem. Een Seamaster is m.i. universeel kijk maar naar James (Bond):grinning:.

10 likes