Is trouwens al geweten of deze naar eu komt? Ik hoop het toch?
Ik vind het wel jammer dat ze de cijfers op de dial vervangen hebben door dikke klonten, dat vind ik geen verbetering.
Het is dus gelukt.
Heeft wel wat moeite gekost.
Aan het begin van de vakantie met behulp van een local uit het hotel horloge besteld bij Orientwatch USA en betaald met het verzoek om horloge op te sturen naar het laatste hotel waar gelogeerd zou worden.
Tegenbericht van deze dat het helaas niet mogelijk was, er werd niet verzonden naar hotel.
Geld werd geretourneerd en jammer maar helaas.
Bij aankomst in het laatste hotel waar gelogeerd zou worden het verhaal verteld aan een vriendelijke medewerkster van het hotel aldaar, deze jongedame kon zich de teleurstelling voorstellen en heeft nogmaals kontakt gezocht met een vertegenwoordiger van het Oriënt servicecentre dat gevestigd is in Los Angeles.
En deze keer was het raak, er werd bij uitzondering bezorgd aan het hotel.
Maar wat had mijn lieve vrouw nu gedaan, ze kon geen keus maken en had ze maar alle 3 de kleuren gekocht.
De het uitpakken van dit moois was de witte de uitvoering die het meest in het oog sprong en deze is ook snel op maat gemaakt.
De blauwe versie heeft een prachtige gloed op de wijzerplaat welke veranderd in het zonlicht.
Tot slot de zwarte op de foto met de langer bestaande Mako welke bij menigeen al bekend is
Ik zal deze aanwinsten meenemen naar de meeting, kunnen ze irl bewonderd worden
5 likes
TOP! Ik wil die blauwe best van je over nemen indien je zou willen verkopen
Je was me net voor!
Prachtig die witte!
Hoe bevalt ie verder? Zijn de verschillen merkbaar qua band, bezel e.d. T.o.v. De oude Mako?
Zit er aan te denken er 1 mee te laten nemen uit de VS.
Grt