Het is gelukt

Nooit gezien maar de foto’s beloven wel wat. Echt gaaf hoor. Benieuwd naar de hands on.

1 like

Bijzonder horloge. Ik zie er wel een gezichtje in. Is dat ook de bedoeling?

1 like

Klinkt als een nieuwe bacterie!

1 like

Wat prachtig! Bijzondere lume ook. Ik zou niet meer aan werken toe komen. Alleen maar staren naar die dial :wink: geniet ervan :pray:

1 like

Haha ik zie die niet

Zeker wel :blush:

1 like

Deze is wel erg bijzonder. Benieuwd naar je NA topics en de foto’s.

1 like