Nooit gezien maar de foto’s beloven wel wat. Echt gaaf hoor. Benieuwd naar de hands on.
1 like
Bijzonder horloge. Ik zie er wel een gezichtje in. Is dat ook de bedoeling?
1 like
Klinkt als een nieuwe bacterie!
1 like
Wat prachtig! Bijzondere lume ook. Ik zou niet meer aan werken toe komen. Alleen maar staren naar die dial
geniet ervan ![]()
1 like
Haha ik zie die niet
Zeker wel ![]()
1 like
Deze is wel erg bijzonder. Benieuwd naar je NA topics en de foto’s.
1 like