1 Sauvignon Blanc meer dan normaal.
Ik vind de schorsing van JPM vrij heftig.
Kan je wat meer openheid geven wat hij heeft gedaan om niet meer terug te mogen komen?
Want er worden vaker dingen geroepen.
Dan hebben we nog een emailadres.
Stel je maakt mooie tekeningen, puur hypothetisch… wanneer ga je te ver?
Foutje gemaakt in het offtopic auto topic met het zichtbaar maken van het kenteken van een Aston Martin, dat reeds publiekelijk bekend was.
Toch niet van het forumlid met die naam…? Nee, die heeft er geen. Weet ik vrij zeker.
Lang geleden alweer. Genoeg van geleerd lijkt me zo. Ik stem voor terug naar TL3
@Aamon terug naar TL3?
- Ja
- Nee
Dat klinkt wel heftig…
Ik kan hooguit quoten uit onze regels:
Voorkom te allen tijde:
- Schelden.
- Op de man spelen.
- Reageren op de toonzetting in plaats van op de inhoud.
- Schofferen of beledigen.
En vervolgens:
De forumbeheerder behoudt zich het recht voor een passende sanctie op te leggen aan gebruikers die zich niet aan de forumregels houden. In het uiterste geval kan dat betekenen dat een gebruiker geen toegang meer heeft tot het forum en dat de forumbeheerder contact opneemt met de afdeling Abuse van de internetprovider van de betreffende gebruiker en/of waar nodig aangifte doet tegen de gebruiker.
De forumbeheerder probeert ongewenste berichten zo snel mogelijk te verwijderen.
Ik vind het een rommelig topic. Kan iemand het even opschonen?
Damn. Ik ga mijn recent soms wat losgeslagen
toon wat matigen.
Je moet altijd opletten dat je een tekening niet plaatst als reactie op een bericht dat potentieel verwijderd kan worden. Als een bericht wordt verwijderd, verdwijnen ook de reacties. En dus ook je tekening…
Ik kan mij herinneren dat je eerst bent verzocht dit niet te doen. Toen gewaarschuwd en uiteindelijk is je mogelijkheid om in off topic te komen ingetrokken.
Pinochet-vibes hier.
Duidelijk.
Permanent voor altijd TL1, basisgebruiker.
Géén dank!
Op de man spelen, vlagwaardig?
Ik vind dat mee mag worden genomen dat je een aanwinst voor het forum bent met je continue stroom aan interessant Seiko-nieuws. Wordt gewaardeerd
Hoe permanent is permanent? Want ik zie meerdere leden die gewoon actief zijn en in het verleden een permaban hebben gehad.
Ah fuck it ik vraag het te omslachtig. Wanneer mag JPM RLC terugkomen?
Ach, het is bijna kerst hè?