Het is niet eerlijk!

Ja wat is er niet duidelijk aan deze tekst van dhr Jur??

Graag voeren wij de discussie publiekelijk. Met dien verstande dat wij geen uitspraken doen over individuele leden en/of de specifieke gedragingen van individuele leden.
Het antwoord kan daarnaast ook even duren want ook wij hebben nog een leven naast het forum.

:woozy_face:

Nee hoor, @Sand gebruikt mijn happy face om de minder vrolijk gestemde mensen een hart onder de riem te steken. :+1:

3 likes

Wat is dat?

1 like

1 like

Met de opmerking van die profielfoto ben ik het niet eens. De ervaring leert mij dat het aantal diamanten dat een vrouw draagt lineair evenredig is met vriendelijkheid. Overigens ook met bestedingspatroon. Maar dat zijn communicerende vaten.

1 like

Eeehm… een lineair patroon in dragen van diamanten en gerelateerde vriendelijkheid… Hoe relateer je dat aan een opgestoken middelvinger?

De middelvinger is synoniem aan de verhuftering van het huidige tijdsbeeld. Treffend gevonden in een avatar :see_no_evil:

4 likes

FTFY :wink:

2 likes

Als ik dat (nog) moet uitleggen :see_no_evil:

Ik heb nooit een opgestoken middelvinger gezien, wel diamanten om de middelvinger en vrouwen met de meeste diamanten kochten het meest bij me, pingelden het minst en waren het vriendelijkst.

1 like

Hoe heet degene met de middelvinger profielfoto ook al weer? :laughing:

Knap gevonden dit stukje proza.

2 likes

Fijn dat sommigen dit topic hebben aangegrepen om nog eens te benadrukken dat moderators onontbeerlijk zijn, dat ieder topic vernacheld kan worden en dat zuigen een kunstvorm is

On topic: twee vragen voor @Jur:

1. Krijgt er wel eens iemand een tik op vingers voor ‘uitlokking’ zonder dat diegene actief forumregels overtreedt? Ook in dit topic zie je het al gebeuren dat het vaak van twee kanten komt. Degene die naar de letter de forumregels niet overtreedt heeft misschien evenveel bijgedragen aan een conflict als degene die zich uiteindelijk laat gaan.

2. Worden alle beslissingen altijd door 1 moderator genomen of zijn er gevallen waarbij jullie onderling overleggen?

7 likes

Volgens mij is dit topic een mooi voorbeeld geworden van typisch forumgedrag.
Wellicht is dit dan ook wat het is en zal het tot in lengte van dagen zo blijven.
Het is soms gewoon een wonder dat we in het dagelijks leven met elkaar over straat kunnen en elkaar de hersens niet inslaan.
Hoewel… :thinking::roll_eyes:

19 likes

Jazeker wel! En zij die wat langer rondlopen weten ook precies wie dat waren.

5 likes

Elke moderator heeft zijn eigen beslissingsbevoegdheid. Ik kan mij ook niet herinneren dat één van ons commentaar heeft gehad op de beslissing van een ander. Dat is ook bijna niet nodig omdat de regels en daaraan gerelateerde sanctiemaatregelen, duidelijk zijn omschreven.

15 likes

Dat allemaal gezegd hebbende, is het tijd geworden om dit topic (wat inmiddels weer aardig off topic is gegaan) te sluiten.
Dank voor een ieders inspanning! :hugs: