Het is niet eerlijk!

Dus je bent echt zo breed als @PeterLC zegt?

1 like

Excuses :disappointed:

1 like

Lang. Vooral lang. :no_mouth: Beetje Hagrid-idee zonder de baard. :innocent:

1 like

In de recente historie van HF zijn er wel een aantal lieden te bedenken die herhaaldelijk de fout in zijn gegaan. Telkens topics doen ontsporen, andere leden op de man spelen, etc. Op zichzelf geen doodzondes maar cumulatief een best repertoire. Ik heb me wel eens afgevraagd waarom een permaban niet vaker wordt toegepast.

3 likes

Sarcasme is mijn bijnaam…

Dat zou inderdaad leuk zijn. Een “hoe merk je verschil tussen nep en echt” type topic zou enorm handig zijn maar is op dit ogenblik niet mogelijk.

7 likes

Eens. En dat we niet meer mogen inschatten wat de waarde is van een horloge vind ik persoonlijk ook erg jammer. Zeker als het een leuke vintage is van een onbekender merk.

1 like

Dat zijn dan waarschijnlijk de mensen die aan de ontvangende kant van de sanctie staan? Ik denk dat je het nooit goed kunt doen. Ik ben zelf in de goede oude tijd toen phpBB-forums hoogtij vierden nog wel eens moderator geweest op een (heel veel) kleiner forum dan hier, maar zelfs daar kregen we soms bakken met commentaar- al waren doodsbedreigingen toen gelukkig en stuk minder algemeen dan nu, en hebben we daar nooit mee te maken gehad.

1 like

Dat deel is er echt voor om mensen te helpen bij hun vragen. Wat voor ons duidelijk is, kan voor een leek een oprechte vraag zijn.
Ik denk als je 100 mensen vraag wat een Rolex kost dat er genoeg zijn die “duizend euro” roepen.
Ik trof ooit een collega die vol trots zijn nieuwe horloge liet zien. Had zijn zoon voor hem meegenomen van vakantie. had geen idee wat het was maar het was een imitatie Panerai Pam 127.
“Dik honderd euro hoor”
Tsja…

4 likes

giphy

4 likes

Afgaande op dat topic over Chineese hommages laatst vermoed ik dat er al snel leden zouden komen die gaan vragen waarom een echte eigenlijk beter is of meer waard is dan een nepper, en voor je het weet wordt het een versie van namaak legitimeren :roll_eyes: Wel jammer, want wat info over hoe je de nepperts eruit zeeft zou voor veel mensen best handig zijn…

1 like

Alles is relatief hoor. Peter is héél klein…

40 likes

Hoi Jur ik heb ook een vraagje. Je hebt kort geleden al mijn topics verwijderd omdat ik de regels niet goed gelezen en een fout had gemaakt. Heeft dit invloed om TL 2 of TL 3 te worden? Zoja welke?

1 like

Bizar. Wel werk van gemaakt hoop ik?

De precieze plek in het kanaal waar die nu met betonnen schoenen ligt, krijg je te weten bij TL-6.

8 likes

:sweat_smile: Met mijn 1,87 stootte ik mijn hoofd in de Madrileense metro destijds… :wink:

Ooit een tijdje TL-4 geweest - maar het was daar heel rustig… …heeft echt bestaan trouwens!

1 like

Nee, heeft geen invloed. Er zijn veel criteria maar verwijdering van posts heeft geen invloed. Schorsingen en softwarematige waarschuwingen wel maar dat is weer een ander verhaal.

3 likes

Nu je toch zo benaderbaar bent, mogen mensen weer een waarde vragen bij een wat bijzonder stuk? Dus inderdaad geen taxaties van Rolexen maar een Pontiac van opa uit een laatje? Valjoux met stalen of verchroomde kast. Dat soort dingen.

Uiteraard.

1 like

Het heeft geen enkel nut.
Een nieuw account is zo gemaakt …

Vandaar onderstaand verzoek. Toch?

:arrow_down:

Dat werkt dus gewoon!
Goed om te weten. :wink:

1 like