Het is vrijdag! Wat dragen we?

Alles wat ik nodig heb op een werkdag binnen ’ handbereik’ :smile:

@BadBoy Een fijne dag toegewenst maar een horloge dragen op je trouwdag ook al is deze zo mooi als de jouwe? Mijn grootvader zaliger zou er een afkeurende blik op geworpen hebben en subtiel opgemerkt hebben: Weet je aanstaande al dat je vandaag nog een andere afspraak hebt. :disappointed:

4 likes

Mooie dag voor Squale vandaag.

4 likes

idd, hele fijne dag ! horloge is echt not done op je trouwdag…

maar als liefhebber moet je wat, ik had er ook een om :smiley: zelfs speciaal voor de bruiloft gekocht haha

1 like

Gisteravond en vandaag…

Cool, 3315 toch?

Klopt. Vind het wel een toepasselijk horloge aangezien ik ‘systems engineer’ van beroep ben.

1 like

ha dialstatic :slight_smile: ik moet wel iets tikkends bij mij hebben he :slight_smile:

2 likes

Mooie ex hoor!

1 like

Dank! Ik had wel een beetje geluk. De verkoper gaf aan UK only maar aangezien ik heb al kende van de Laguna deal was het geen probleem :slight_smile:

1 like

Vandaag deze … :ok_hand:

5 likes

Vandaag Hamilton

Fijne dag!

3 likes

Heel mooi! :heart_eyes:

Inderdaad mooi die Heuer Bundeswehr!

1 like

Vandaag een Christopher Ward

Vandaag deze vrolijke joekel. Ik ben nog op zoek naar een zomerse (NATO) band. Suggesties?

Dat is inderdaad de traditie. Maar het mooie van onze tijd vind ik dan weer dat we vrijer zijn om ons daar minder van aan te trekken. Zo gaan mijn aanstaande en ik ook horloges dragen tijdens onze trouwdag, en niet eens onze ‘topstukken’: het worden twee Mondaines (de hare nota bene een kwarts) omdat deze horloges voor ons een zeer bijzondere symbolische betekenis hebben. Proficiat @BadBoy en een mooie dag gewenst!

1 like

Mijn beste,

de Breitling Colt gmt.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

@BadBoy, van harte, geniet van je dag en de rest van je leven :wink:.

Gisteren ontvangen van een HF lid

Fijne dag allemaal.

2 likes

Poging hrt strand te gaan bereiken een kleine wissl :wink:

1 like