Het is weer woensdag ( deze keer van mij dan maar)

Net binnen uit Oostenrijk, vintage Top Time Breitling , oogt fors door 45mm overdwars gemeten.

Ajan, ik hoop dat je volgend jaar weer helemaal hersteld bent :slight_smile:

Mooi ding, Andre. Lijtk het nu alleen dat er een vlek op de wijzerplaat zit. Tussen 5 en 8 uur. Of is dit speigeling.

vandaag sinds heel lang, deze maar weer eens, een citizen automaat. ( ik draag de laatste tijd maar een paar van mn horloges :frowning:

vandaag mijn omega seamaster

ps: ajan sterkte (tu)

Ajan, als je het nog niet gedaan hebt, praat eens met je internist/oncoloog/apotheker over die misselijkheid. Daar zijn middeltjes tegen. In principe niet veel meer dan wagenziekte ā€œmedicijnenā€ (dat zijn vaak gewoon antihistamines). Experimenteer alleen niet zelf om interacties te voorkomen.

Sterkte,
RenƩ

mooi!

Hi tom,

de hele wijzerplaat heeft een soort van roze ondertint, al naar gelang van hoe 'licht er opvalt, meer of minder.
zal wel ouderdom wezen ? bj 1969

andrƩ

tudor

Ik draag hetzelfde horloge als Ruud, die overigens een PM heeft :slight_smile:

Vandaag deze weer eens:

Movado Museum watch automatic.

O, en Ajan: Hou je taai en sterkte nog even!

Niels

:d

Eigenlijk zou iedereen deze toch moeten dragen???- :stuck_out_tongue:

Master-Fan Schreef:

jammer van deze ingersoll vind ik die knoppen, die
moeten doen lijken of het een chronograaf
is,ā€¦,terwijl je daarmee de kalender verzet,
beetje jammer.

Daar ben ik het wel mee eens. Ik heb daarom daarna een paar echte chronografen gekocht.
Een Buran en twee Junkers.
EĆ©n Rus dus, en twee met een Russisch uurwerk (Poljot 3133)er in.
Misschien komt er ooit nog wel eens een chronograaf met een Valjoux 7750 er in.
Damasko vind ik erg mooi, maar dan moet ik nog wel even sparen.

de buran is echt een mooi horloge en de junkers zijn ook niet verkeerd, doen niet onder voor de 7750 hoor.

Hallo Ajan,

Het heeft niks met horloges te maken, maar ik heb 't zelf ook meegemaakt. Een jaar of 12 geleden. Ik ben er gelukkig (na operaties, kuren, bestraling) goed doorheen gekomen. Het is hier niet de plek om daar dieper op in te gaan, maar wens je heel veel sterkte, want dat zul je nodig hebben.

Om dan maar even mee te doen, ik draag een Black Monster.

Groet,

Johan

Vanmiddag had ik op het werk mijn Black Monster om.
En nu heb ik mijn Aviator om met een deBeer Havanna bandje.


mooie Aviator (tu) , hij lijkt alleen wel zwaar radioactief :slight_smile: op de onderste foto.

Haha :smiley: was me nog niet eens opgevallen dat hij zo straaldeā€¦komt vast dat hij zo blij is met zijn nieuw havanna bandje;)

Seiko SKX007.

Gerwin

Het is een schande, ik weet hetā€¦