Het is weer woensdag, wat dragen we vandaag

Left Hook

nieuwe bandjes bij de post , dus vanaf 14:30 de omega met nieuwe band :smiley:

Dit was een Uhrkraft:

Daar heb ik de wijzerplaat met wijzers van vervangen. Dag en datum mechanisme is verwijderd want dat had hier geen functie meer en had ik nodig voor een ander project :smiley:

Wijzers en wijzerplaat vervangen klinkt gemakkelijk maar ik stuitte hier op problemen waar ik geen rekening mee gehouden had, hij is derhalve ook nog niet helemaal klaar !

Kastje gestraald

Inmiddels ziet de achterkant van mijn klokje net iets anders uit.

Hier samen met nog een broertje: (ook nog een project :smiley: )

Verfoeid, vervloekt en noem het maar op.
Maar ik vindt 'm mooi.
De invicta Speedway 9949 “Red Jasper”.

Grijze Rhino? Lijkt korter dan de mijne…

Ik vind 'm niet lelijk zo op de foto. Heeft misschien wel iets van een Swatch Irony, maar dat kan ik zo niet echt met zekerheid beweren.

Zwaar staal:

Yaffle,
(Nog steeds nagelbijtend in afwachting van een ‘grail’. Een grail-grail eigenlijk ). X(

wauw, wat een mooie ventura!!!

vandaag deze;

en vanavond deze:

korter ?? hoe kun je dat zien . :wink:

Gaatjes die veel dichter bij de kast komen dan bij mij. Of je hebt behoorlijk bredere polsen dan ik, maar dan is die Seamaster wel heel erg groot! :slight_smile:

op de valreep…

hoi rjvb,

het is een zulu band van 300mm lang , heb ik via yaffle en het bevalt goed :smiley:
ik heb gewoon de slot kant lengte het zelfde gepakt als mijn super avenger en dan hou je aan de andere kant gewoon de rest over , nu heb ik het slot en het horloge mooi in het midden v/d pols ( onder en boven dan).
nu ik hem goed bekijk heb je idd genoeg gaatjes, mijn vrouw heeft ze zelfs niet allemaal nodig maar dat houdt dus in dat het echt one size is :smiley:

Hallo Meester Zee,

Dan is de Rhino een ietsie langer. Ik heb geen lineaal bij de hand, maar hij is zo ongeveer 1cm langer (zonder de gesp) dan een A4tje hoog is, dus dat is minstens 30.7cm. Ook lijken de gaatjes iets ‘hoger’ te zitten dan op de Rhino, want ik heb ook horloge en slot mooi boven elkaar in het midden v.m. pols zitten.
Afgezien van die details zou je bijna zeggen dat Yaffle gewoon z’n bandjes bij dezelfde fabrikant betrekt als waar Rhino ze ook vandaan haalt! De gesp en ringen lijken identiek!

Min nieuwe Black Monster :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Oh jee, het is alweer donderdag…

Heel fraai resultaat, ga vooral zodoor :smiley:

Ruud

thnx voor de info , ik ben verder ook maar een leek nylon bandjes gebied, verder bevalt ie prima en hij is voor lang genoeg.

Mooi zo! M’n Rhino bevalt me ook prima, maar hij is eigenlijk net iets te lang. Doe 'm op het 1-na-laatste gaatje, dus maar hopen dat er niet al te veel rek in zit!

Hoe stuur ik een Foto ?