Het is weer Woensdag!

Idem :wink:

Voor dat ie verkocht is deze maar weer een keer.

Ik doe het vandaag met mijn Oris

Prettig zaagmoment,:)-D
René

vandaag :

Vandaag vijfjestijd!

NicoB)-

Vandaag weer deze. Hij blijft zo mooi!!

Vandaag een vintage,Universal Geneve Unisonic met stemvork uurwerk.

Iedereen een fijne dag gewenst

Radjoe

malus65 Schreef:

Vandaag deze:

Mocht je die Dolphin ooit zat worden, doe mij een seintje aub? :~

De linker van de twee, tot mijn grote genoegen!

De hele week al deze…

Groetjes,
Joep

Daarnet even deze trouwe compaan omgehad tijdens mijn kilometertje borstcrawl in de lunchpauze in het zwembad. Jaarlijks sleep ik deze Timex Ironman toch zo’n 150 kilometer door het water mee. En dat al zo’n jaar of 18. Dus dat maakt 2700 kilometer.
Ben benieuwd of iemand van jullie een duiker heeft die zo’n afstand, in het water, heeft afgelegd…:smiley:
En nee, ik verkoop deze vintage niet!

Een Kiber,net binnengekomen van forumlid chizel,rubber band er af,nato er op en klaar als lekker werkhorloge!

joepb Schreef:

De hele week al deze…

http://i735.photobucket.com/albums/ww353/joepbroun
s/Seamaster04.jpg

Groetjes,
Joep

blijft mooi …ik draag hem nu ook maar pas na het werk :wink:

@Thehaguedragon: Daar heb ik er ook ooit twee van gehad. Ze hebben de tijd niet overleefd. Maar het moet gezegd: dit zijn geweldige horloges! (tu)

haha grappig ik heb ook een Timex! Speciaal voor het wedstrijdzeilen… De bezel is draaibaar en door het draaien veranderd je van functie! Ik heb hem nu niet bij de hand ik zal binnenkort eens een fotootje posten!

Gr. Mark

Paul G. Schreef:

@Thehaguedragon: Daar heb ik er ook ooit twee van
gehad. Ze hebben de tijd niet overleefd. Maar het
moet gezegd: dit zijn geweldige horloges! (tu)

Superdingen! Wat ik er allemaal niet mee gedaan heb! Triathlons (kwartjes), hardlopen etc. Nog steeds mijn eerste.
Meestal zelf het batterijtje vervangen en weer gaan met die banaan. Wel al aan mijn vierde bandje.
Overigens zag je vroeger Bill Clinton dit horloge ook dragen, bijvoorbeeld op foto’s als hij sax aan het spelen was.


Deze vandaag! Foto is niet erg mooi (iPhone) Maar hij heeft een blauwe Croco band en geblauwde wijzers…

Deze dus:
http://www.wwwatches.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=883&Itemid=14

gr. Mark

Nice!!!