Nog altijd de Sawtooth:

Nog altijd de Sawtooth:

Vandaag mijn Sinn 903, op een nieuwe band

King Scuba

Vandaag weer op de militairie toer 

mvg, Frans
mooie klok (tu)
Vandaag mag ook mijn zakhorloge
mee,

maar het gaat natuurlijk om de nieuwe ouwe duiker die mee naar buiten mag:

Vandaag de Samurai maar weer eens uit de kast geplukt.
Ik heb hem een tijdje niet gedragen omdat de schroefkroon kuren begint te vertonen. Ik moet hem steeds verder induwen voor hij “pakt”. Waarschijnlijk is aan één van beide kanten het schroefdraad dol aan het draaien. Weet iemand hier een oplossing voor?
groet,
Dick
…Vandaag mijn: Tissot PRC 200…
Mooi hoor!
En daar hoort inderdaad een wit overhemd bij.
(Wat nu ineens de vraag opwerpt: passen we onze kleding nou aan aan ons horloge of het horloge aan de kleding
)
Mooi hoor!
En daar hoort inderdaad een wit overhemd bij.(Wat nu ineens de vraag opwerpt: passen we onze
kleding nou aan aan ons horloge of het horloge aan
de kleding)
Ik zoek meestal het horloge bij de kleding uit. Behalve als ik een nieuwe heb en deze persé om wil.
Deze.

Ik heb de Parnissen van nieuwe banden voorzien. Gister ‘wit met bruine Crock’, vandaag ‘Antraciet met grijze haai’ 
Groeten,
Martin
deze:

Vandaag:
Ik draag hem ook deze avond, want 'The Times They Are A-Changin"
Tip: http://www.vorstnationaal.be/pages/eventdetailinfo.asp?id=225
(hier kijk ik al even naar uit
)
Ik heb het zelfde euvel,met mijn Fortis, het is op zich een groot horloge 40mm
maar als je de kast open doet, zit er maar en klein ETA werk in de rest er om heen is ruimte.
Als ik dan de kroon in duw zie ik dat er beweging in het ETA werk zit.
Daardoor ga je op den duur harder duwen om de kroon vast te maken en pakt het niet meer omdat, of binnenkant kroon of dat hulsje wat de kroon vastzet is versleten.
Is dat nog te verhelpen.?
Of nieuwe kroon of dat hulsje wat op de kast zit vernieuwen, als dat gaat.
Jack
Ik draag hem ook deze avond, want 'The Times They
Are A-Changin"Tip:
http://www.vorstnationaal.be/pages/eventdetailinfo
.asp?id=225
(hier kijk ik al even naar uit)
Super!!! Subterranean Homesick Blues B)-
what else:
Vandaag een recente aanwinst, Citizen Eco-Drive Perpetual Minute Repeater.
Daar had ik dus dat stiftuitdrijftooltje van de Rikketik voor nodig:D
Ik wilde, als tegenwicht voor het enorme Seiko geweld op dit forum, een Citizen aanschaffen;) En toen ik laatst deze Citizen goedkoop kon aanschaffen, heb ik het maar gedaan. Dit is echt de enig financieel haalbare manier (voor mij dan:)) om een minute repeater in de collectie te krijgen. Hij is wel leuk en goed afgewerkt, topklokkie(tu)
Foto van internet geplukt. Nog geen tijd gehad voor eigen foto’s, maar die komen wel, ook van nog een paar ‘nieuwe’ vintage Russen.