Het kriebelt en je twijfelt...

Vind ze alle 3 mooi maar geen idee of ik ze zou dragen als ik ook twee harde GS’en onderweg heb. Ik zou gaan voor een groene alpinist voor wat variatie.

2 likes

Ik heb ze alle 3 gekozen. Daar heb jij alleen niets aan.

Die 006 zou ik zo kopen voor $498 maar ik zie hem nergens voor die prijs staan. Wel voor meer dan 1,8K :face_with_monocle:

De Alpinist staat bij mij ook op de lijst maar is eigenlijk te duur in vergelijking met z’n voorgangers.
Ik wil hem maar dat jeukt wel een beetje.

De SARB, die is het wel waard. Heb hem zelf gehad en het is echt een prachtig ding. Misschien wel één van de mooiere dressers die je in die klasse kunt kopen.

1 like

Schaam je en koop haar een horloge ipv voor jezelf Zulu! :heart_eyes:

1 like

Als je al GS hebt zou ik voor de SZSB006 gaan.
De Alpinist alleen in de “oudere” versie.

1 like

HF has spoken. Sarb033 it is. Bedankt mannen!

1 like

Dit schreeuwt slappe hap.

Oh. Dan dit meteen doen. Maak haar blij.

1 like

Geen van bovenstaande maar een GS voor mevrouw Zulu, en een mooie combi maken met je eigen GS-em die onderweg zijn.

1 like

Wát? Heeft die nieuwe Alpinist geen saffier? :face_with_raised_eyebrow:
De oude wel.

1 like

TicTac Seiko. Weer eens wat anders op HF.

2 likes

Sorry maar ik doe een plasje vrolijke vriend. Gewoon nog even een paar weekjes geduld…:+1::wink::laughing:

1 like

Jawel, de sbsz006 heeft dat niet.

1 like

Ah oke, gelukkig. Verwarring aan mijn zijde.

Wellicht dat die relatief eenvoudig te wisselen is voor een saffiertje? Want mineraalglas op een modern horloge zou voor mij echt wel een dealbreaker zijn.

2 likes

Hier staat een SBGV245 te koop met als extra een stalen band zoals ik ook heb voor mijn SBGV247. Ik vind de combi met stalen band en grijzige wijzerplaat toch wat minder dynamisch dan bij mijn SBGV247 met blauwe wijzerplaat.

https://forums.watchuseek.com/attachment.php?attachmentid=13556519&stc=1&d=1539460547

Maar van de zijkant zijn ze natuurlijk even mooi:
https://forums.watchuseek.com/attachment.php?attachmentid=13556525&stc=1&d=1539460547

2 likes

Dank voor de plaatjes! Ik vind het maar zozo eigenlijk.

Inderdaad!

Vind deze wel heel mooi moet ik zeggen! bijzonder, mooie brush en mooi in verhouding!

Maar als je dit kan bereiken, direct doen :wink: ! Als zij ECHT net zo blij wordt van het klokje, en je niet je eigen geluk projecteert op haar :stuck_out_tongue:

1 like

De SARB is onderweg ondertussen… :joy:

1 like

Haha, overmacht :stuck_out_tongue: Ook heel erg mooi

1 like

Goedzo. Je hebt Seiko’s zat.

1 like

En ik heb zelfs zo’n schattig horlogehoudertje voor haar besteld. Fellatio, here we come! 🙋

index

2 likes