Het kriebelt

Nee helaas niet :slight_smile:

Was voor een 106 destijds en die voor een 024 plus geld en die voor een … etc. :slight_smile:

When in doubt … do nowt :wink:

1 like

Ah, een notoire flipperaar, dat gaat toch nooit ophouden, dus gewoon lekker die PAM kopen. :wink::wink:

1 like

Heb je niet stiekem al een beetje afscheid van je Rolex genomen?

Neuh, een GMT Master zou ik goed in kunnen ruilen op een Panerai, maar niet op die Panerai. Ik vind 'm te hoog Invicta-gehalte hebben. Specifiek deze Rolex is, ondanks die rare datum-pukkel, goed te pruimen. Zeer goed te pruimen zelfs.

Als het deze was, of een willekeurige andere Radiomir met een maximale grootte van 45mm, dan was ik spekkoper:

1 like

Zelf meer fan van Panerai, maar deze vind ik niet zo mooi. Aan de andere kant, als je deze mooier vindt dan de Rolex zou ik het gewoon doen.

even doorsparen, dan heb je iets meer industrieels…

2 likes

Je gevoel zegt ja, meeste leden zeggen nee. Kies maar .

1 like

Ik vind de 025 ook mooier hoor, dus gewoon doen?

Zou het niet doen…

Dit is al een ouwetje want al sinds 1998 op de markt
Deze heeft ook nog een Eta/Valjoux 7750 (OPIII) uurwerk aan boord dus kan wat schelen met servicekosten.

Ik zou het t.o een EXPII wel doen ja.

Mooi he!

Ik ben niet zo’n fan van beide (wijzers/bezel Rolex) (band/lompheid Panerai) maar ik zou hem houden. De Rolex is u niet heel extreem veel waard als u twijfelt en misschien komt u iets moois tegen en dan is de Rolex waardevaster…

Weg die afgezaagde Rolex en de PAM erin…
Geen twijfel mogelijk!

2 likes

Mijn gevoel zegt dat je het niet moet doen. Bij twijfel nooit inhalen.

Mocht er nu nog steeds twijfel bestaan…
Nee, niet doen! :joy:

Zou het ook niet zo gauw doen. Rolex veel tijdlozer en daarbij ook een stuk comfortabeler.

Nee, maar als je er al over nadenkt is de Explorer dus al onderweg naar buiten…

Ik ben zeker geen Rolex fan, maar zou hier toch voor de Rolex gaan.