Het laagste van het laagste

Mijn horloges zijn inderdaad niet zoveel waard. Ook al denk ik soms stiekem dat ik best een leuke collectie heb om ooit eens tentoon te stellen. :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

3 likes

Goeie deal

1 like

Als je er maar plezier van hebt toch, ik ben ook nog steeds heel blij met een seiko 5je.
Heb laatst zo’n Britse korthaar gekocht, daar kan je wel een paar budgettair verantwoorde klokkies van kopen!

1 like

Nice! welke is dit?

Geld is toch echt niet nodig om van een hobby te genieten.
Misschien geniet jij wel meer van een Invicta om je pols dan een ander van zijn A. P. in zijn dikke Mercedes.

2 likes

Ik denk dat ze op de dial laten zien hoe ze hun klanten pakken :laughing:

5 likes

Ik geniet er inderdaad wel van. Voor mij is dat het belangrijkste! :slight_smile:

1 like

Aftermarket bezel, aftermarket wijzerplaat. Dat heeft Rolex niet gemaakt.

1 like

Straks krijgt iemand het idee dat het orgineel is.

1 like

Nog steeds verkrijgbaar hoor…ook in wit en gratis verzending :wink:

€ 37,48 tijdens de grote 11-11 uitverkoop

2 likes

Hier kan ik het hele weekend over nadenken :rofl:

1 like

Dit is een Casio MDV-106 “Duro”. Enorm veel waar voor je geld. Ongeveer 65 euro op de standaard rubber strap. 200m waterdicht, vette looks.

1 like

Zit wel iets in. Bij Ferrari werkt het anders. Als jij je Ferrari teveel verbouwt en het kan de goedkeuring van Ferrari niet dragen mag het ook niet de naam Ferrari dragen. Jammer dan! :man_shrugging:

1 like

Seiko modden (of hoe heet dat?) vindt iedereen gaaf, zodra het een duur merk is zoals nu rolex is het in eens mhe niet origineel terwijl je dan juist origineel bent. Bij auto’s werkt het volgens mij net andersom: opeltje pimpen ben je een Johnny en verfraaid je jouw Ferrari ben je een gangster (of voetballer die graag op een pimp wil lijken :blush:)

Uiteindelijk blijft het merk toch hetzelfde zoals hij de fabriek heeft verlaten.

1 like

Dat niemand nog de klassieke Casio F-91W heeft gepost

2 likes

Over Starking gesproken heb ik een tijdje geleden deze quartz voor iets van 15 euro gekocht. Ik moet zeggen dat het nog een best leuk klokje voor het geld is met saffier en een miyota uurwerk

2 likes

Als je echt 15 euro hebt betaald voor een automaatje met saffier zeker weten!

Het is een miyota quartz*

1 like

Ah dan nog :grinning:

Echt teer vond ik er nog eentje van😁