Het lelijkste horloge ever?

De colossus…beetje de multipla om de pols maar dan van een half miljoen

4 likes

Jacob & Co - The Mystery Tourbillon :nauseated_face:

7 likes

Hahahaha!!

Heb je wel Fiat gekregen om deze foto te mogen plaatsen? :crazy_face: :rofl:

4 likes

187 berichten pulp doorploeteren om erachter te komen dat nog niemand deze gepost heeft, bij deze bericht 188:

23 likes

Bij mij heet hij anders (no more war ?)

5 likes

Dan heb je een knock-off, ook geen ramp want het blijft een lelijk ding. Maar Triwa heeft dit horloge op 1 april op Facebook gezet. Daar werd zo opvallend positief op gereageerd, dat ze beloofden er een limited van 1000 stuks van te maken bij voldoende voorverkoop (250 stuks ofzo?).

Dat was in no-time gevuld. Maar toch hebben ze er nog lang mee gelopen, want Triwa bood ze tot voor kort nog zelf aan. De laatste uitverkoopprijs was €68,-.

Mede door dit horloge ben ik Triwa wel erg gaan waarderen als modemerk overigens. Niet omdat ik dit specifieke model zo graag wilde, maar wel omdat ze iets durven te doen.

1 like

Ha zo ! Gelukkig geeft het zelfs de juiste tijd aan, het was inderdaad als grap cadeau gegeven maar ik denk dat het spotgoedkoop moet geweest zijn.

Damn​:joy::joy: leuke topic dit! En wat een prachtige (lees afschuwlijke) designs

Wat een leuk topic is dit, die ga ik volgen. Hoe kan je een gedrocht verkopen. Nu, blijkbaar is er toch een markt voor.

Ik had er nog 3 liggen, man wat een ellende niemand wilde ze kopen. Alles geprobeerd, uiteindelijk maar bij de kringloop achter gelaten, Ronaldo kon ik niet bereiken :wink:

Ik heb er weer eentje gevonden. Kijk voor de gein ook ff naar de prijs.

1 like

Heb net dit hele topic doorgespit.
Het valt me op dat, naast alle onvermijdelijke gedrochten, Invicta’s en Rolexen, niemand blijkbaar denkt aan houten horloges bij de kop, Het lelijkste horloge ever.
Terwijl die dingen zonder uitzondering zooo lelijk zijn.

Screenshot_20240319-195345_Google

3 likes

Een soort koekoeksklok om je pols

2 likes

je zal last van houtworm hebben…

Waarom heeft dit gedrocht twee kronen?

1 like

Ben even mijn ogen uitwassen met zeep!

2 likes

sorry maar vind hem wel wat geks en cools hebben. de combinatie is fout rood met blauw en een oranje/witte band.

Maar die strap is wel bijzonder.

Past leuk bij die gekleurde touwtjes! Doen.

Sommige zijn best cool maar deze zou je toch niet serieus om de pols slingeren🙈
images

7 likes

Ik zou ze anders wel willen.
Maar ik heb dan wel een boontje voor Chaykin zijn werk.

Wat in vredesnaam is dit nu toch weer

7 likes