Het lelijkste horloge ever?

Het is gewoon ongelofelijk dat ze dit maken … volgens mij willen een nieuwe trend instellen!

“Weet je wat, we maken die gewoon 20mm dik, en zetten er een custom band op, zodat je zelfs niet kunt proberen om hem mooi te maken. Die losers bij invicta gaan ons niet zien aankomen.”

5 likes

Nog zo iets

2 likes

Die is inderdaad wel HEEL ERG lelijk.

Top forum dit

Wel, ik vind die Hublot wel leuk.

Maar ik had de zijkant nog niet gezien.
Van eerdere foto’s dacht ik dattie enigszins keivormig was…

Deze kan ook van jou zijn voor een schamele 20 miljoen.

Dive into the world of luxury with Jacob & Co.’s latest masterpiece, the Billionaire Timeless Treasure. Priced at a staggering $20 million USD, it showcases 425 yellow diamonds, 57 baguette-cut yellow diamonds, and a halo of tsavorites. The quest for the finest yellow diamonds spanned three and a half years, with the company using 880 carats of rough diamonds to craft this opulent piece.

6 likes

Jacob & Co blijft scoren bij mij. Ook deze is 1 miljoen retail. Zonde van de baguette saffieren.

cie

3 likes

Je bent gewoon te arm om dit te appreciëren…

1 like

Dit gedrocht. Ook in kleuren blauw, zwart en zilver volgens mij…
Brrrr…

16 likes

Ebola virus om de pols. :nauseated_face:

4 likes

Komaan, dit is toch leuk?
Stel je voor dat een collega met dat ding om de pols naar het werk komt, dat moet toch een fantastisch leuk persoon zijn?

2 likes

Nee.

3 likes

Dan geef je hem een lolly en stuurt hem terug naar de kleuterschool.

6 likes

Gezien het aantal :watch: :watch: dat wereldwijd wordt/is uitgebracht is mijns inziens 99,9% lelijk (om zelf te dragen).

2 likes

Dit is wat de covenant (aliens) van halo om de pols hebben stel ik mij zo voor

1 like

Haha inderdaad! Good old Halo days…

In ieder geval een collega waar je werkgever een subsidie voor ontvangt…

4 likes

:sweat_smile:

1 like

Vind deze cool✌️
(Wel voor een dame natuurlijk)
:pray: