Het lelijkste horloge ever?

Ik lig op de grond van het lachen met al de hier gepresenteerde onversneden en pure lelijkheid. Sommige horloges zijn zó afgrijselijk dat ze eigenlijk weer geweldig cool en vertederend worden :joy:

1 like

We hebben een winnaar :rofl:

Slick Rick’s Rolex:

image

15 likes

dit horloge schijnt vooral bijzonder te zijn om 10 voor 10

2 likes

Een werkelijk afgrijselijk horloge maar meteen wel enorm lachwekkend. Mooi gevonden!!!

1 like

Ben er nog steeds niet achter wat dit nu eigenlijk voor moet stellen :nauseated_face:

9 likes

Er zitten werkelijk afgrijselijke modellen bij zeg! Smaken verschillen :sweat_smile:

Zie dit nu pas. Brrrrrrrr. Ik haat schedels en slangen als leitmotif. Wat is dat toch voor tic? Ik vind het nog erger als tatoeage, maar ook ringen met schedels, schedels op tafels of waar dan ook… Als je geen piraat bent, anno 1690, moet je gewoon geen schedels willen gebruiken. Zo’n dom cliché. Zo slecht. Zo lelijk.

Ik weet niet waar hij het van zou moeten betalen, Children’s story was z’n laatste hitje toch? Wel een goed nummer. :slight_smile:

Maar goed, dat horloge past wel bij de bizarre stijl van de man.

Als je die knop aan de linkerkant los draait kun je er rum uit drinken.

1 like

deze valt niet zo op

7 likes

Dashboard van een oud DAF’je

Sowieso hout is een nee.
Maar dit lijkt op het slot van een plee uit 1975.

22 likes

Ik moest meteen aan een wc bril denken bij het zien van dit plaatje

1 like

Dubbel kak😜.

1 like

Nagenoeg alle horloges met zowel analoge als digitale tijdsaanduidingen…

Case shape draagt best goed voor die prijs. Jammer dat ze de screw down niet meer hebben. Maakt het een foute duiker look-a-like.

mammoetkeuteldesign.

Een houten parkeermeter?

1 like

afbeelding

4 likes

Handig, zo’n draagbare digitale oortemperatuurmeter met ingebouwde hamer om een autoruit in te tikken voor het geval je op z’n kop in de greppel ligt.

5 likes

“Be prepared for EVERYTHING!”

1 like