Het leven van een flipperaar in 100 foto’s…

Bij mij in 11 jaar zo’n 150 stuks, incl dubbele.

2 likes

Hey wat vreemd…ik zie 2 exact dezelfde foto’s. :thinking:

Deze dus…

3 likes

Moeten we dubbelen tellen, aangeven welke we ook hebben gehad, of zelfs exen tellen? :rofl:

2 likes

Ow nu snap ik m… oeps :hugs:

1 like

Haha ik snap nu ook wat jij dacht…en de verwarring. :rofl:

1 like

Het zo opsommen en archiveren ben ik niet aan begonnen: toen ik de eerste kocht had ik geen idee van flipperen, alles zou eeuwigheidswaarde hebben. Niet dus. Reconstructie achteraf is nu moeilijk en confronterend, dus laat ik het maar zo. Ik kom wel over de 100 in 6 jaar tijd denk ik :flushed:

2 likes

Exact!

1 like

:sweat_smile::rofl:

1 like

Leuk! Ik wil ook wel eens al m’n oude horloges en foto’s terugzoeken om het overzicht te zien :sweat_smile:

1 like
1 like

Wat een indrukwekkende horloges heb je in de collectie gehad. Heel wat modellen die ik graag aan mijn collectie zou wilen toevoegen en niet meer laten gaan👍

2 likes

Het zijn er inderdaad veel.

Maar er staan ook wel veel dubbele op.
Heb je die 2x gehad en geflipt? :upside_down_face:

1 like

De Doxa Sub heb je ook 4x gehad en toch nog geflikkerd

1 like

Een Rolex Seadweller 4k laat je toch niet meer gaan!?

1 like

Er is inderdaad een aantal modellen dat ik meerdere keren heb gehad…

5x… :joy: dezelfde sharkhunter 2x

Ach. Ik ben meer van de pre-keramische modellen.

1 like

:joy: Een groot deel heeft ook via HF een nieuwe eigenaar gevonden, dus men kan zich melden als een horloge herkend wordt.

2 likes

Wauw honderd! Mooi jubileum :grinning_face_with_smiling_eyes:

Metoo. De honderd zit ik nog niet op. Vrees wel dat ik dat zeker ga halen :sweat_smile:

En leuk dat je van alle foto’s heb! Na verloop van tijd wis ik ze meestal weer van m’n telefoon…misschien maar goed ook :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ok, niet iedereen is zo.

3 horloges de laatste 10 jaar.

Waarschijnlijk gaat er 1 weg als er een nieuwe bijkomt. Lekker overzichtelijk, eerst overwegen voor ik iets koop.

2 likes

Welke drie?

Hopelijk op een zachte ondergrond

2 likes