Dit topic verdient wel wat aandacht.
Kom maar op met dat leedvermaak.
Ken je die kras op de roségouden sluiting van een yacht master nog?? Man, man, die was afgeschreven
Vandaag vallen er subs in het gras !
Drama
Maar véél karakter
Hoe ziet je huidige daily beater van Casio er ondertussen uit?
Wat je zou kunnen doen, is de bovenkant van je pols gebruiken om dit te bedekken tijdens het dragen.
Welnee. Wabi sabi heet dat.
De bezel afplakken met tape en dan een uurtje of twee aan de polywatch.
1 klein pitje op het glas.
Maar draag hem pas 3 dagen
Waarom zou je die bezel willen afplakken? Die is net zo bekrast als het glas. Overigens zou ik met jets grovers beginnen, p180 schuurpapier ofzo
Het was ook een slechte grap. Al heb ik wat van zulke casio’s van m’n zoontje periodiek aardig opgekalefaterd zodat hij er weer even mee vooruit kon.
Ralph, ik weet hoe erg jij dit vindt.
Stuur dit horloge naar me toe dan zal ik je naam erin graveren zodat je die krassen niet meer ziet. Ik gebruik zelf altijd comic sans en heb al behoorlijk wat ervaring, los van de dremelcursus die ik in 2003 met verve heb doorlopen.
Ik kan ook je initialen in het glas graveren. Dat kan heel klein zodat je nog wel de tijd kan aflezen😍
Laat maar weten!
Mijn reactie was ook enigszins grappig bedoeld, maar dat lukt maar matig op deze zondagochtend
Maar dit horloge zou inderdaad met een half uurtje schuren en boenen weer prima bruikbaar gemaakt kunnen worden
Kan je mij ook leren hoe je een Dremel gebruikt? Ik wil volgend jaar met kerstmis koekjes bakken en bewerken met de Dremel om figuren te snijden.