Het meeste geschikte om je pols met dit weer

Staal zoals gewoonlijk. Geen greintje last van wat dan ook.

2 likes

Draagt erg comfortabel

3 likes

Heatwave wrist watch.
Sold out!

1 like

Staal, bestand tegen wat zweet en zwemwater. En snelle verstelbaarheid. Al een paar jaar mijn trouwe toevluchtsoord bij warm weer. En mijn standaard reisgenoot.

8 likes

13 likes

Agree :sunny::palm_tree: :dark_sunglasses:

8 likes

Leer. Ik heb er niet zo’n probleem mee met dit weer eigenlijk.

1 like

1 like

Rubber is perfect, wat mij betreft.

5 likes

Isofrane

8 likes

Wijf :joy:. Moet je die afstandbediening ff pakken en paar graden hoger zetten.

Ik zweer overigens bij een Isofrane met dit weer. Door gaten is t lekker luchtig

1 like

Nu al meer dan een week helemaal niks gedragen

1 like

De laatste tijd ben ik verslingerd geraakt aan rubber- en siliconen-bandjes. Alhier een Barton-elite op de Alpinist. Super met deze temperaturen!

Staal, ik heb geen nato’s en rubber lijkt me juist heel warm. Leer vind ik juist wel prettig met dit weer😀, mits “los” gedragen!

Afgelopen dagen lekker de GW-5000 op combi-bracelet om.

1 like

Dat dacht ik dus ook, dat rubber of siliconen warm zou zijn maar dat is dus het tegenovergestelde: het voelt relatief neutraal en het neemt geen vocht/luchtjes op. Die Bartons voelen super-slick en hebben een quick-release voor snel wisselen.
Leer wordt al snel klef onder deze omstandigheden. Met stalen banden krijg ik soms zwarte vegen op mijn pols bij zweterig weer.

1 like

Op vakantie was het de onverwoestbare stalen TSAR op een zwarte nato.

Ook in de hitte daar prima te doen, maar terug in NL was de switch naar titanium in combinatie met een rubber strap snel gemaakt. Een voor mij onverwachte super combinatie:

Staal losjes of die waffle bandjes van Rob. Die vind ik ook heerlijk als het echt warm is. Draag ik ook losjes. Ik weet niet wat voor materiaal dat is. Ik heb een ander rubber bandje en die zweet als een idioot!
Leer nooit in de zomer en NATO vind ik niet fijn.

Hoezo dat niet??? Da heurt nie :smile:

1 like

Misschien maar een keer eens rubber band gaan uitproberen. Van staal heb ik geen last met de warmte.