Het “mijn auto is eigenlijk net zo duur als mijn horloge” topic

Te laat Bertus uit Amersfoort. Ben al onderweg.

12 likes

Oké het is wel duidelijk dat dit soort topics dus niet gewenst zijn / men hier niet op zit te wachten. Ik vond het wel grappig, want ik geef net zo min om het andere auto topic. Daarnaast, op menig topic maakt men de vergelijking met auto’s en in alle eerlijkheid zit ik daar soms ook niet op te wachten. Maar ieder zijn ding denk ik dan.

Vergeef deze nieuwe gebruiker van het forum en misschien kan iemand het topic sluiten dan wel verwijderen. Geen probleem.

4 likes

Jij mag, binnen de regels, elk topic starten dat je wil. Heb je sommige andere topis wel eens gezien?

14 likes

Ik heb geen auto wat nu?

Leuk topic!

Ik heb geen horloge dat goedkoper is dan mijn auto haha.

1 like

Uiteindelijk zullen mijn horloges wel meer waard zijn dan mijn auto"s
Want een horloge van 20 jaar oud wordt al een vintage genoemd en auto’s van 20 jaar oud zijn gewoon oude auto’s.:grinning:

1 like

Ik heb net zoveel betaald voor mijn auto als voor mijn ORIS Aquis. Beide tweede hands en beide lopen (rijden) super ! :+1::grin:

4 likes

Al je horloges verkopen

1 like

Volgetankt is mijn auto net zo duur als mijn horloge :+1:

4 likes

Krijgen we straks ook een “mijn fiets is eigenlijk net zo duur als mijn horloge” topic?
Dan zou ik wel mee kunnen doen.

5 likes

Komkom, zo’n gruwelijk topic is t ook weer niet!

2 likes

Jij komt ook aan de beurt, zometeen komen er 30 keuzes bij…“mijn (vul zelf in)… is net zo duur als mijn horloge”.

Niet? :joy:

3 likes

:joy: :joy: :joy: Heerlijke reactie!

2 likes

hehehe… Fair enough, kop koffie?

2 likes

Kent iemand nog een goed recept voor appeltaart?

1 like

Iemand die dat kan, sluit het topic ajb… hier zit niemand op te wachten.

@Jur

1 like

Er is al zoveel gepraat over horloges. Waar zou je het nog over moeten hebben ?.

1 like

Haha snel de juffrouw roepen?

Het is ook niet mijn type topic, maar na een halve dag staat hij toch weer onderaan. Zoals al die onzinnige topics.

3 likes

Make it 4 :sunglasses:

image

4 likes