Het MOOISTE horloge uit jouw collectie ?

bij mij is dat nog steeds deze:

een eco-drive die gewoonweg niet te evenaren is, zeer licht, zeer dun, en hij loopt net zo goed als een radio controled horloge :+1:
de enige die deze (misschien) van de troon kan stoten is de AQ6100-56L die ik (hoop ik) in '24 mag verwelkomen :crossed_fingers:

7 likes

Ik heb niet echt 1 mooiste horloge. Elke horloge in m’n verzameling heeft iets speciaals wat ik kan waarderen.

En het wisselt ook met de dag wat mij betreft. De ene dag is de Speedy HET horloge en de andere dag ben ik enorm blij met m’n Addiesdive van nog geen 100 euro.

1 like

Zeer mooi inderdaad, welke is dit mischien?

1 like

dank,
dat is de AR5030-59L, een topper :+1:

Heel lang mijn grail en nog steeds misschien wel mijn mooiste - 1675 uit jaren 70.

7 likes

Fantastisch foto!

1 like

Merci! Meer geluk dan wijsheid en een combinatie van ‘golden hour’ en een fotogeniek horloge :slightly_smiling_face:

1 like

Mijn mooiste is helaas al sinds August op bezoek bij zijn verwekker.

Sinn 103 Audi edition uit 1995.

6 likes

Mooi horloge, mooi verhaal! Geniet van je Pelagos.

Dat is absoluut mijn SuperOcean. Ruim een jaar lopen verlekkeren aan de foto’s en eindelijk de knoop doorgehakt hem aan te schaffen in 2022. Nog iedere dag het horloge dat ik het liefst draag, ik moet mezelf dwingen mijn andere horloges aandacht te geven haha. Het blijft bijzonder wat een gevoel een horloge kan opwekken.

4 likes

Mooi verhaal Glenn, koester de goudlijm op je ziel! Je bent er waarschijnlijk alleen maar sterker door geworden.

2 likes

Echt een mechanische schoonheid.

1 like

Moeilijk, moeilijk… Ieder horloge wat ik koop vind ik op dat moment “de mooiste”. Als ik dan toch moet kiezen ga ik voor mijn vintage Rolex OP 1003.

5 likes

Doe ik zeker het heeft voordelen, je word er inderdaad sterker door ook omdat je kleine problemen en grote problemen leert onderscheiden van elkaar. Soms klagen mensen over dingen waarvan ik denk: je weet niet hoe goed je hebt wat sta je te lullen :yum:. Je word word er ook wijzer door ivm beslissingen nemen, omgaan met problemen en situaties, omgaan met geld. Ik schaam me er niet voor want ik heb nu een huis gekocht met mijn vrouw, ik ben getrouwd en ik heb een prachtig zoontje van 3jaar en 3maanden. Dus ik ben blij dat men leven zo is verlopen want anders had ik mischien ergens anders gestaan met iemand anders of niet meer gestaan… kortom ik ben blij met wat ik heb en doordat ik nu al 9jaar vast werk kan ik ook af en toe wat geld uitgeven aan horloge’s :wink:. Ik ben blij waar ik nu sta​:ok_hand::wink:

1 like

Het horloge dat ik het minste draag :sweat_smile:

Ik draag niet zo graag bruin meer. Met een nieuwe donkerblauwe band incoming mag deze wat vaker om hoop ik

3 likes

Deze gouden Omega. Gekregen van mijn vader toen hij ernstig ziek werd. Bleek hij ook nog eens uit zijn geboortejaar te zijn (1944)

2 likes

Na lang wikken en wegen toch deze… :blue_heart: :blue_heart:

Gekocht april 2022 nieuw en deze kleur gekozen en nog geen seconde spijt van gehad…
Blijft me fascineren einde verhaal en geen sentimentele binding of iets gewoon super fijn…

5 likes

Zeer mooie edox en zeer stoere duiker :wink:

1 like